Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skottens Pump….

• Skottens Pump….

Publicerad av skotten på 2 december, 2006 vid 14:08

Has gone missing, sniff sniff….. Anyone at habo taken it home by mistake? Plain Black.

Love and hugs to ya all.

Tony

skotten svarade 18 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • kamikazekiteren

Medlem
    2 december, 2006 vid 14:37

jag har dee .n int. Men du kan låne en ut av meg tils du har hittat din. smooth/smodt

• babilidoo

Medlem
    2 december, 2006 vid 15:57

faen vilken oflyt idag, sorry skotten! jag glömde lägga tillbaka den i din bag. Tack så mycket för lånet i alla fall 🙂

När vill du ha tillbaka den ?

/Mattias

• henke201

Medlem
    2 december, 2006 vid 16:27
    babilidoo wrote:
    faen vilken oflyt idag, sorry skotten! jag glömde lägga tillbaka den i din bag. Tack så mycket för lånet i alla fall 🙂

/Mattias

Verkar som om någon tog med sig stora väskan till habo idag, både en pump och en luva med sig hem 🙂 Stort Grattis!

• skotten

Medlem
    2 december, 2006 vid 17:39
    babilidoo wrote:

/Mattias

Awesome Matty 🙂 I am sure that we will see seen on the beach… just keep it and use it until I see you next time 🙂

Great day at the beach today, Big love to ya all!

Tony

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skottens Pump….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.