Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Skottens winter waves workshop….
-
tycker också det e lite mycket folk. alla e fan bara i vägen hela tiden.
-
Skotten du får komma upp och köra lite här. 40 minuter från malmö bästa klina vågor i västlig riktning.
-
Jag tycker alla ska hålla sig hemma så att bara jag kan Köra själv med Molgan och Glen
-
MårtenT;511163 wrote:Skotten du får komma upp och köra lite här. 40 minuter från malmö bästa klina vågor i västlig riktning.
ääh äääääääh…. Landskrona?
-
I am on 100% Great stuff!
100 Thanks and 1000 points if you manage to organize this initiative, please post where and when.
Keep cool and windy
zDad
-
låter toppen, jag är på direkt. sjukt sugen att lära mig vågsurf
-
Bra grej skotten!
Själv övar jag varje gång jag är ute och inte blir det bättre för det, 😉
Men att hänga på och festa är aldrig fel så det är klart att man är på! -
ok, its sorted, I will throw something together and post dates etc in a few weeks to weed out the people not hardcore enough for the cold weather : )
-
skotten;511461 wrote:ok, its sorted, I will throw something together and post dates etc in a few weeks to weed out the people not hardcore enough for the cold weather : )
låter gött !!! :laugh:
-
bohm;511033 wrote:Ett tips för våg-nybörjare är att börja köra på plattvatten med vågbrädan så att man blir van[..]
Helt rätt. Samtidigt tror jag att de flesta har det roligare med en vanlig TT även i vågorna. Visst, man får kanske inte de ondaste cutbacksen, men man kan fånga det mesta och ha kul i vågorna ändå.
-
naaaaaajs signature chrille! helix forever.. remember send us some pics of chicks with your kite when you are away!
Logga in för att svara.