Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skriv inlägg precis som Jonaish (”Giud”)

• tont

Medlem
    31 januari, 2006 vid 20:20

Är det bara jag som känner en ofantlig respekt inför grabben, jag menar ärligt, tänk er att vakna upp varje morgon som den…saken, hur många hade fixat det i längden istället för att göra slut på sitt eget lidande. Jag kan säga så mkt som att jag tippar på att jag inte hade fixat mer än två dagar, första dagen som en ball grej o den andra som….tja okej, en dag då. Sen hade jag nog tagit sats o sprungit ihjäl mig mot en vägg, kastat mig i en myrstack insmord i honung eller kaxat med chuck norris, vad som helst. FÖRESTÄLL ER LIDANDET GOTT FOLK! Jag menar även om han täckt över alla speglar i huset (vilket jag utgår ifrån med tanke på att han fortfarande är ibland oss) så måste man trixa sig förbi vattenpölar, fönster allt. Mina sympatier går ut till dig. Hang in there….or not.

• henke201

Medlem
    31 januari, 2006 vid 20:30
    Tönt wrote:
    kastat mig i en myrstack insmord i honung

Haha skulle de vara farligare att va insmord i honung? 😀

• tont

Medlem
    31 januari, 2006 vid 20:36

Dunno, har aldrig jämfört naturell vs smaksatt, tror det känns duktigt hur som helst, är väl mer myrorna som får stå för utvärdering av smak. Såg däremot på TV att indianer gjorde så någon gång, fast de band fast grabbarna mellan två termitstackar. Indianer…jäkla nötter. Dock lite smårockig sätt att dö på, tänk dig att dra den när de frågar vad som hände uppe i himmlen, man lär ju bli utkickad som mytoman.

• alexasu

Medlem
    31 januari, 2006 vid 21:07

är det bara jag som kan urskilja lite schyssta tendenser till de båda försvarmekanismerna förnekelse och projicering i jonaishs inlägg?

• Oregistrerade

Gäst
    31 januari, 2006 vid 21:37
    alexasu wrote:
    är det bara jag som kan urskilja lite schyssta tendenser till de båda försvarmekanismerna förnekelse och projicering i jonaishs inlägg?

Krävs det inte mänskliga drag till det?

• Oregistrerade

Gäst
    31 januari, 2006 vid 21:54
    alexasu wrote:
    Faktum är att du faktist glömt ett par mekanismer där. Den freudianska förskjutningen får man inte glömma, för att inte tala om regressionen jonaish går igenom så fort han får kritik.

Jag skulle även bli förvånad om Jonaish inte använderr klassikern rationalisering. Han måste ju lura sig själv på något sätt när alla hatar honom, eller hur? Han kör säkert med något liknande detta “Allla andre e idiotter, de e bara jag som fattar någott…………(jonaish tankespråk kan ofta likna hans talspråk)”

• chrillecarlsjo

Medlem
    31 januari, 2006 vid 22:36

“Allla andre e idiotter, de e bara jag som fattar någott…………(jonaish tankespråk kan ofta likna hans talspråk)”

HAHAHAHAHAHHAHAHAHHA 😀

Sida 3 av 3

Diskussionen ‘Skriv inlägg precis som Jonaish (”Giud”)’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skriv inlägg precis som Jonaish (”Giud”)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.