Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skriv på namninsamling mot ett eventuellt förbud mot surfing på Ribban

• christian12345

Medlem
    8 april, 2008 vid 18:44

Kanske kan man också skriva på engelska, som vi gjorde när Middles höll på att stryka med? Vi måste ju fråga våra grannar om underskrifter när det är gjort också.

http://www.savemiddles.com/

• krillan82

Medlem
    8 april, 2008 vid 19:01

Kom igen. alla som krev på den gammla, ställ upp och skriv på den nya. vi vill väll behålla ribban

• henkeman70

Medlem
    8 april, 2008 vid 19:23

Nya listan är påskriven!
    Får ni ett förbud där vore det ett slag mot hela surf-Sverige. Illa!

• gadget

Medlem
    8 april, 2008 vid 19:49

Nu ligger det 4 olika listor… hmmm :crazy:

• gogga

Medlem
    8 april, 2008 vid 19:57

Ta bort alla länkar som inte gäller!

• johanw

Medlem
    8 april, 2008 vid 20:24

@henkeman70 457141 wrote:

Nya listan är påskriven!
    Får ni ett förbud där vore det ett slag mot hela surf-Sverige. Illa!

MM så alla måste skriva på!!! http://www.namninsamling.com/site/list.asp?id=2874

• krillan82

Medlem
    8 april, 2008 vid 20:24

@gogga 457159 wrote:

Ta bort alla länkar som inte gäller!

och detta gäller även windsurfingkonfen. alla där skriver ju på den gammla 🙁

• imported_thorbjorn

Medlem
    8 april, 2008 vid 20:28

Hmm det blev lite mycket här. Det är jättebra med att vi har ett sådan här fint engagemang här. Och det gynnar våra möjligheter samt att det är en hel del windsurfare som är med oss.

Vi kör med listorna i den första står det ju i texten vad som gäller och ni som har reggat de andra för skicka de listorna till mig i slutet av månaden då vi går en sammanställning.

Som jag skrev tidigare i det första inlägget till gatukontoret, så är jag dyslektiker jag har inga problem med att få fram vad jag vill säga med texten, men sen ser jag inte hur den ser ut. Därför kan det bli konstigheter.

Så är det någon som kan vara min sekreterare i detta ärende så jag kan maila denne in innan det blir fler tokigheter från min sida.

Till sist det känns rätt gött med att alla är engagerade.

• krillan82

Medlem
    8 april, 2008 vid 20:32

@Thorbjorn 457182 wrote:

Hmm det blev lite mycket här. Det är jättebra med att vi har ett sådan här fint engagemang här. Och det gynnar våra möjligheter samt att det är en hel del windsurfare som är med oss.

Vi kör med listorna i den första står det ju i texten vad som gäller och ni som har reggat de andra för skicka de listorna till mig i slutet av månaden då vi går en sammanställning.

Som jag skrev tidigare i det första inlägget till gatukontoret, så är jag dyslektiker jag har inga problem med att få fram vad jag vill säga med texten, men sen ser jag inte hur den ser ut. Därför kan det bli konstigheter.

Så är det någon som kan vara min sekreterare i detta ärende så jag kan maila denne in innan det blir fler tokigheter från min sida.

Till sist det känns rätt gött med att alla är engagerade.

Jag är fan inte världens bästa stavare häller. Fel gör vi alla. Du har fan gjort ett kalas jobb som tog tag i saken från början. Stort tack

• call3

Medlem
    8 april, 2008 vid 20:43

Jäkla bra jobb du gör Thorbjörn! :cool2:

Hade det bästa inte varit om alla editera bort länkar till
    dem olika namninsamlingar som vi inte ska ha.. gogo! 🙂

• nundy

Medlem
    8 april, 2008 vid 21:06

Eller starta en ny tråd med ny länk!! Många orkar inte läsa allt utan går på första bästa länken..

• krillan82

Medlem
    8 april, 2008 vid 21:17

Nu tycker jag fan de e färdigklyddat… skriv bara under sprid vidare detta till vänner bekanta kolleger husdjur. Listan ska bli lång som fan

• christian12345

Medlem
    8 april, 2008 vid 21:50

Okej. Nu får vi kanske lite hjälp från våra gurglande grannar också om vi har tur: http://www.xboard.dk/forum/index.php/topic,12399.0.html

• kvabbso

Medlem
    9 april, 2008 vid 05:33

faan va yrt det blev stryk alla listor som e galna och behåll EN

• neven

Medlem
    9 april, 2008 vid 07:08

Vilken är det som gäller? Ta bort den/de som INTE gör det!

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

16 av 50 svar april 2008
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA