-
skruva fast stroppar?
Panik!! Det blåser kanon och mina stroppskruvar vill inte ner ordentligt. Kan jag smörja dem med olja eller löser det upp pluggen?
/M
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › skruva fast stroppar?
Panik!! Det blåser kanon och mina stroppskruvar vill inte ner ordentligt. Kan jag smörja dem med olja eller löser det upp pluggen?
/M
Byta till mindre skruv? Oljan kan säkert lösa upp något i brädan, så det är nog inte så bra. Testa vaselin eller något.
Vart skall du ut?
Köp en såndär liten da kine skruvmejsel och ta i ordenligt…
Det funkade för mig.
Jag vet inte vart… tänkte sticka från Bergshamra i Sthlm vid halvfyrasnåret för att slippa de värsta köerna. Antingen Görväln eller Näsby P. Det verkar vara ren syd så egentligen är det väl Kapellskär men det är så långt upp dit. vart ska ni andra ut? Jag ska testa med mitt vaselin…:) (Har finfin klövervaselin för fotoändamål…)
/M
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › skruva fast stroppar?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.