Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skruva upp volymen för här kommer kite film #2.

• christian12345

Medlem
    20 juni, 2007 vid 06:44
    sourra;391424 wrote:
    Nej det är vi som ska tacka dig för att du bjuckar på lite semiblekfet lekamen =)

Hehe… Tack ska du ha… Det var det førsta jag tänkte också – inte ‘oj – jag är naken på internet’, utan ‘fan är det så där jag ser ut – måste träna’ :-/

Christian

• snygging

Medlem
    20 juni, 2007 vid 07:49

@walle 391342 wrote:

skiten laddar ju inte ner… för seeg att se på live, bara hackar.
    vafan ska folk krångla till det genom att lägga upp på div filmsidor… gör en vanlig film!

Se mitt första inlägg nu ligger den på steffo!!( http://www.surfzone.se/forum/local_links.php?action=play&linkid=279&catid=17&page=1 )
    Jag håller med man blir sur när tekniken krånglar!

• wakenils

Medlem
    20 juni, 2007 vid 07:55

Sjuk men skön film…. fortsätt leverera!!

• jezaja

Medlem
    20 juni, 2007 vid 09:31

Gött med bruna bönor! Trevligt med lite hemmafilm! Mer!

• astrosmurf

Medlem
    20 juni, 2007 vid 10:10

Kul redigerat, brorsan.. Men det var fan inte många meningar utan stavfel eller särskrivning.. =P

• biorno

Medlem
    20 juni, 2007 vid 10:36

@stebe 391430 wrote:

Go rulle.. som alltid bra underhållning:) ….mer meduza åt folket

..och sluta gnäll Petter, har du fått för liote surf på sistonde?;)

När får vi se årets film??? Jag vill se när Guran får skorpionbettet som han skrytit så möe om !

• stebe

Medlem
    20 juni, 2007 vid 11:01

@Biorno 391484 wrote:

När får vi se årets film??? Jag vill se när Guran får skorpionbettet som han skrytit så möe om !

En Guld automat från Norrlands satte rysligt fart på produktionen igår, så förhoppningsvis blir den klar i slutet av veckan.. inga skorpionbett men Gurans nageltrång är med.

• walle

Medlem
    20 juni, 2007 vid 15:29

@stebe 391430 wrote:

Go rulle.. som alltid bra underhållning:) ….mer meduza åt folket

..och sluta gnäll Petter, har du fått för liote surf på sistonde?;)

du vet… jag gnäller alltid så fort jag inte surfat på en vecka.

Vi har ju dålig TV mottagning här i smålandsskogarna och när vi inte kan se på tv så e det enda vi kan göra(vindfria dagar) e att gänga brudar… det har resulterat i 3 kidz och det 4:e på gång… vilket i sin tur gör att jag haft oturen att inte haft barnvakt i lördags när det var kanonvind 🙁

DÄRFÖR e jag gnällig!

På tal om annat stebe… har en jevla fet kicker på gång, kommer du och testar den?

• danneman

Medlem
    20 juni, 2007 vid 15:33

Ja du Pier du e en sjuk människa! dk såg lite lurigt ut som du sa!

Kul att du hitta Kari filmen jag har inte gått ut med den direkt!

@walle 391342 wrote:

skiten laddar ju inte ner… för seeg att se på live, bara hackar.
    vafan ska folk krångla till det genom att lägga upp på div filmsidor… gör en vanlig film!

Att din internetanslutning suger kan ju inte vi hjälpa!
    Vad e en vanlig film????
    Tycker defenitivt att stage 6 inte e att krångla till det!
    Man kan lägga upp en film på max 2gig vilket underlättar för oss som vill ge ut bra kvalitet! till dig så sluta gnäll!
    Dr Divex comprimerar dessutom perfekt. Surfzones ftp lätt överbelastad när en ny film just släpps!

• walle

Medlem
    20 juni, 2007 vid 16:09

har bra internetanslutning…
    har fått filmen att funka nu, var väl nått fel på sidan igår eftersom jag inte var ensammen om att det strula…!?

Gött med film 🙂
    fan vad jag e dålig på att filma, lovar att ta med dv kameran också nästa gång…

• stebe

Medlem
    20 juni, 2007 vid 18:05

De tog 1,5h för mig att ladda ner den men det var det värt.

Det låter skoj Walle, jag kommer gärna ock testar, och grattis 🙂

• snygging

Medlem
    24 juni, 2007 vid 18:30

@Svinet 391434 wrote:

Haha Pierre. Jag säger bara “Sicken Hora”!
    Skönt att du kan visa oss vem Besten verkligen är
    haha

Fick du kört i helgen ditt svin???

• rusiak

Medlem
    24 juni, 2007 vid 20:13

@snygging 392201 wrote:

Fick du kört i helgen ditt svin???

Pierre, du e ok fast än du dissade fyllan igår. MEN det beror ENDAST på att du gör så bra film. Har du basker på dig när du filmar?

• snygging

Medlem
    25 juni, 2007 vid 05:04

@rusiak 392220 wrote:

Pierre, du e ok fast än du dissade fyllan igår. MEN det beror ENDAST på att du gör så bra film. Har du basker på dig när du filmar?

Jag var så bakis som jag inte har varit på mycket länge men din privata filmvisning gick inte av för hackor, längesen jag såg så många nakna överkroppar!

• dabban

Medlem
    25 juni, 2007 vid 16:11

Chill film ! . Ser gött ut . (y)

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skruva upp volymen för här kommer kite film #2.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.