Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing skulle detta fungera??

• nic

Medlem
    24 oktober, 2005 vid 07:38

Det är lättare i början med skidor eftersom du kan kompensera brister i kitingen med att flytta på fötterna. Annars är det samma sak.

Fast bilder blir mycket snyggare med snowboard … min åsikt iaf.

nic

• milkman

Medlem
    24 oktober, 2005 vid 18:27

Klart du ska. Vet inte så mycket om din erfarenhet men ifall du inte kitat tidigare så är det bra att ta en kurs. Ozone har har instruktörer över hela landet (så kan du testa kiten också innan du köper).
    När du väljer kite, se till att den har ca 25m linor.

• gethighsports

Medlem
    24 oktober, 2005 vid 20:41

Tycker att du ska köra kite med det du kör normalt med när du kör utför alpint.

Själv föredrar jag snowboard i båda fallen.

• tobas

Medlem
    24 oktober, 2005 vid 22:10

Funkar utmärkt!! Här är lite bilder från lite turer som vi gjorde i fjol!! Det går till och med att kryssa uppför relatvit branta sluttningar grin.gif grin.gif du behöver alltså inte ha vinden blåsa uppför berget även om det underlättar!

http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Number=301531&page=&view=&sb=5&o=&fpart=all&vc=1

Väl mött i vinter / TOBAS

PS! Nu drar jag till TARIFA om 6 timmar DS! grin.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing skulle detta fungera??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.