Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skulle vilja låna/köpa ett vallajärn

• Skulle vilja låna/köpa ett vallajärn

Publicerad av donpedro på 18 december, 2005 vid 12:33

Hej, jag vet att det är off topic och inte köp och sälj siten, men eftersom det är här mest människor konfererar så tänkte jag ge mig på ett försök här. Undrar om någon i Centrala eller norra stockholms området skulle kunna låna ut eller sälja ett valla järn till en behövande.

Tyvärr kan man ju inte använda ett vanligt järn när man vallar eftersom man måte veta temperaturen och mitt vallajärn har gott sönder.

Petter

073 6160276

nordgren svarade 19 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • nordgren

Medlem
    18 december, 2005 vid 14:15

Det gür aldeles utmärkt att använda ett vanligt strykjärn. Se till att du har ett gammalt vanligt hederligt järn inte ett angjärn och att ha det pa lag temperatur. Vallan far absolut inte ryka.

(tyskt tangentbord sa ”A med en ing ovanför” finns inte…)

• nordgren

Medlem
    18 december, 2005 vid 14:18

ps. Själv använder jag ett resestrykjärn, lika stort som et vallastrykjärn och inget angjärn.
    Biligt att köpa och smidigt att ta med sig.
    Och den har tilläckligt lag effekt för att praktiskt taget vara omöjligt att bränna belaget med.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skulle vilja låna/köpa ett vallajärn

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.