Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skulle vilja testa lite Naish

• skotten

Medlem
    21 mars, 2009 vid 10:10

@smdj 536113 wrote:

Jag heter Daniel, men det är OK jag vet vem du är, jag har fått väja för dig flera ggr. 😀

just look for the old bald guy tearing it up, its either henke or me LOL

• luuddee

Medlem
    21 mars, 2009 vid 11:52

har torchar. 8-10-12 om du vill testa. skicka pm eller låna en kite om du ser mig på beachen

• davids

Medlem
    21 mars, 2009 vid 12:26

Jag är jävla sugen att testa en Torch också.. har hört så vansinnigt mycket bra om dem.. Hör av mig till dig också Skotten… Vart ligger dem på i pris?

• skanepaul

Medlem
    21 mars, 2009 vid 16:55

@Davids 536229 wrote:

Jag är jävla sugen att testa en Torch också.. har hört så vansinnigt mycket bra om dem.. Hör av mig till dig också Skotten… Vart ligger dem på i pris?

http://www.fahlensurf.se/v4/product_info.php?products_id=1806

Gissar att det är samma priser.

• davids

Medlem
    21 mars, 2009 vid 17:42

Ja jävlar dem var inte billiga.. Nån som har en beggad Torch eller Vegas 12a att sälja kanske?

• sourra

Medlem
    21 mars, 2009 vid 18:24

Ställer du samma fråga i höst så har jag nog svaret du vill höra. Annars har jag för mig att Jezaja ska sälja sin knappt använda Torch 14 pga faderskap.

• davids

Medlem
    21 mars, 2009 vid 18:26

nja 14 är för stort, behöver en 12a

• skotten

Medlem
    22 mars, 2009 vid 03:25

haha its always funny how people forget how the wind is in the summer here… 5 months of good wind and suddenly all those days standing on the beach in 4ms are all forgotten

• roland

Medlem
    22 mars, 2009 vid 04:16

Vilket arrangemang som ni på Najsh gör när ni säljer kites!!! Man blir ju riktigt sugen på att prova!!!

• pjoter

Medlem
    22 mars, 2009 vid 06:45

@skotten 536349 wrote:

haha its always funny how people forget how the wind is in the summer here… 5 months of good wind and suddenly all those days standing on the beach in 4ms are all forgotten

vilket ju är ett utmärkt köpargument för ni vet vad. 🙂

• davids

Medlem
    22 mars, 2009 vid 09:21

Ehhh va?!? Menar ni att 5 månader bra vind är vinterhalvåret och sommaren (7 månader?!?) är kass? eller tvärtom? Och tycker ni då att man ska köpa en 18kvm kite? fattar inte…

• skotten

Medlem
    22 mars, 2009 vid 18:55

you dont get that the wind is always ”almost enough” in the summer here? and awesome in the winter?

• davids

Medlem
    22 mars, 2009 vid 19:31

öhh… nej?

• pjoter

Medlem
    23 mars, 2009 vid 00:51

de kommer du göra om ett par månader…

• skejtar_henke

Medlem
    23 mars, 2009 vid 10:09

Fick göra mina nya Torch på allvar i helgen nu för första gågen. Hade ju gammla raven innan.. Klart att det vara kan bli bättre. Sjuuuuuuukt bra kite och gillar dm skarpt. Lite jämmnare tryck och mycket snabbare men mer kontroll och mer direkt power och fullt tryck rakt igenom hela svängen om man ska vända. Det gillar jag. Skön bom och bra säkerhetssystem. Dock lite ovan med att ha depowen under bommen. Känndes lite ovant helt enklet.
    Men sååå najs känsla i dom. Gillar ju när man känner kraften i drakana och dom leverar. Och det gjorde dom verkligen
    Kan varmt rekomederas. Så glad att jag valde rätt 😉
    Och så att ingen kommer och säger att det är blaj blaj nu.. Jo har kör som teamrider eller vad man nu kallar det. Men skulle ALDRIG rekommedera nått som jag inte gillar själv.
    Det var bara lite input och tankar för er som var nyfikna..

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skulle vilja testa lite Naish

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.