Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Skum prognos fär gbg-vbg
-
Skum prognos fär gbg-vbg
Publicerad av anonym-anvandare på 27 augusti, 2005 vid 19:44Vad ska man tro om söndag? Vind på morgonen och mot natten med sämre vind under dagen? Är det lönt att åka ner till Varberg månne?
/Matsgoose svarade 19 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Verkar vara extremt svårbedömt väder nu med regnskurar som gör att vinden kommer och går. Nu ser det ut att bli bäst imorgon kväll. Förra prognosen sa tidigt söndag morgon… Tur att man körde inom Åsa på väg hem från pyspunkan i Lejjet och fick en timme 1-metare och 5.3 på yttre revet innan solen gick ner. Synd bara med all koks som låg och blockerade mitt i bästa brytet.
-
Skit också!
Det har blåst 12-13 m/s hela natten enligt Osa, lagom till första dagsljuset då det avtog.
//Glenn
-
Svar till:
… ja vart drar man idag???
[/ QUOTE ]
Ja, både Foreca och SMHI verkar ju tycka att det är läge att stanna hemma och städa efter kräftskivan.
Jag tror jag kör en vända i Askim i eftermiddag. Igår kom de in till Marholmen, hur gjorde ni det? Jag snejkade in på kallbadhuset. Varför är det så snordyr parkering just där?!/Niclas aka hakuna. – jag måste ta tag i att logga in på den här datorn någon gång…
-
Jag steg upp 06, på vattnet 07 i Åsa. Fick 3 hyfsade timmar på yttre med 5.3 och 1-1.5 m bryt. Perfekt Åsa-vinkel. Helt solo 1:a timmen sen kom brorsan och Mag ut också. Helt OK. Inget koks. =)
-
Fan, det var mycket snack om detta i Lejet igår när svek där, men jag orkade inte upp i morse…
-
Det kostar att ligga på topp…
Du missade inget, Åsa kan bli fasen så mkt bättre, men denna säsongen får man nöja sej med det lilla. Normalt hade man ju inte jagat upp sej för en sketen 8-11 prognos. =) -
Körde Varberg idag, nästan ren väst. Körde med bra drag i 5.7m2 mellan 09:00 och 15:00. En av de bättre dagarna i år faktiskt! Mycket nöjd med helgen!
Logga in för att svara.