• Publicerad av bulanb på 25 maj, 2014 vid 08:32

Äntligen är det dags för deltävling 1 i slalom cup. Anmälan öppnar kl 09,00 torsdagen den 29/5. Första skepparmöte kl 10,30 och första möjliga start kl 11,30.
    Vi seglar de två bästa dagarna under helgen söndagen inräknad. Segeldagar meddelas under skepparmötet torsdag den 29/5.
    Anmälnings avgift 100 kr.
    Vi ses på Haga.

bulanb svarade 10 år, 3 månader sedan 10 Medlemmar · 30 Svar
  • 30 Svar
  • hartwig

Medlem
    25 maj, 2014 vid 15:54

Ser verkligen fram emot lite långledighet kombinerat med slalomsegling. Vi blir med säkerhet några gubbar från Åhus windsurfingclub.
    Mats Hartwig

• bulanb

Medlem
    25 maj, 2014 vid 16:51

Underbart ni är välkomna.
    Vi ses på palmplatsen.

• badjanne

Medlem
    25 maj, 2014 vid 17:26

Jag kan filma lite om ni tycker det vore kul. Kan sitta lite i båten eller…. Hör av er till plats nr 40 i så fall.

• bulanb

Medlem
    25 maj, 2014 vid 19:34

Du får mer än gärna filma lite Janne. Det är heller inga problem att hänga med båten ut. Vi hörs på torsdag fm så kan vi lägga upp planerna.

• mick

Medlem
    25 maj, 2014 vid 19:58

Hej, jag och ett par gamla slumrande rävar tänkte eventuellt komma ner till Haga och vara med i cupen. Frågan är om det kommer att blåsa något? Vad säger ni som kan Haga? Kan det bli bris på Nordan?

Mvh Mick

• styret

Medlem
    25 maj, 2014 vid 21:08

såhär års kan det absolut bli bris på nord om solen ligger på.

• mattias-j

Medlem
    26 maj, 2014 vid 07:13

Det kommer kunna seglas slalom både torsdag och fredag. Jag kanske slänger i mig lite smärtstillande och kör något heat på fredag om ni kör då…?! 🙂

Nord är bra på Haga, säker och jämn. Coolast vore att flytta upp banan och köra i närheten av revet. Blir fin jämn sjö där och lätt med beachstart för alla….

• bulanb

Medlem
    26 maj, 2014 vid 14:48

Håller med dej Mattias, prognosen börjar se bra ut både för både torsdagen och fredagen.
    Tyvärr har vi ingen möjlighet att flytta upp allt och alla för att segla plattvatten. 😪
    Så det blir nog chopp och armbågarna nedåt, men det är ju kul det med😄.

• kinabalu

Medlem
    26 maj, 2014 vid 19:33

Det här får man ju inte missa!! Jag kommer såklart! 🙂

Vilka är dom gamla slumrande rävarna då, Mick?

/Anders

• mick

Medlem
    26 maj, 2014 vid 20:50

Mina västkustska surfbuddies från förr, bl.a. brorsan som alltid var snabbast i viken på sin Tiga 270.

• kinabalu

Medlem
    27 maj, 2014 vid 05:45

Aha, trodde du menade Benke å Petter… 😀

• bulanb

Medlem
    27 maj, 2014 vid 07:41

Kul med några gamla slalom rävar, tror att detta kommer att passa er perfekt.
    Anders du är topp sedad i år efter alla tränings läger.
    Vi ses på torsdag.

• mackee

Medlem
    27 maj, 2014 vid 18:15

Tror Mr Richardson kommer och kör för Växjös färger

• badjanne

Medlem
    30 maj, 2014 vid 01:08

Grymt bra dag. Gubbarna på ÖWC organiserar så himla enkelt och smidigt en sån här tävling. Här lite bilder från idag. Marcus leder före Stoffe och sedan kommer det 20 till. 7 guldheat och 6 silver genomfördes innan vinden droppade. Fortsättning följer på lördag.

• klang

Medlem
    30 maj, 2014 vid 16:57

Tack Janne för info, och fina bilder

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.