Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Slalom Fiskebäck imorgon!

• Slalom Fiskebäck imorgon!

Publicerad av speedjanne på 16 april, 2006 vid 15:40

Har nu grundligt analyserat DMI:s prognos.

Den bästa vinden kommer mellan 8- 14tiden. Så vi kör vid 9-10 tiden eller..

Följande skall infinna sig på riggdäcket

Speedjanne
    SpeedSven
    Hankloose
    Roger W
    Saab OLA
    Atte
    Mats Hovde
    LBJ
    Erik ”vapor” Larsson
    Knatte
    Och alla andra

Surfan och Jester..ni kör hellre i Halland?

Kan bli en riktgt bra dag med intrimmning av dom nya grejorna formationssegling mm

mangans svarade 19 år sedan 13 Medlemmar · 36 Svar
  • 36 Svar
  • jester

Medlem
    16 april, 2006 vid 16:24

Ja. jag kör hellre i Halland. Dock lär jag inte kör i morron heller. Hör fortfarande inget efter denna veckas förkylning…

Dessutom så har jag ju utrustningen i Halland, men befinner mig själv i Partille…

Ingen som kan fixa en hyresrätt söder om Gbg, med möjlighet att förvara surfprylar? PMa mig då…

• hankloose

Medlem
    16 april, 2006 vid 17:36

Hmm va fan e det för virus du har fått Jester? Du har ju gått omkring å ojjat dig i en vecka? Har du inget källarföråd i din bostad?

• the_novice

Medlem
    16 april, 2006 vid 17:50

Rampfeber kanske…? 😀

• surfan

Medlem
    16 april, 2006 vid 18:05
    Speedjanne wrote:

Speedjanne
    SpeedSven
    Hankloose
    Roger W
    Saab OLA
    Atte
    Mats Hovde
    LBJ
    Erik ”vapor” Larsson
    Knatte
    Och alla andra

Kan bli en riktgt bra dag med intrimmning av dom nya grejorna formationssegling mm
    Det låter kul som fan men ja kör i rågelund imorgon kommer upp när ja har mera tid!!

• jester

Medlem
    16 april, 2006 vid 18:36

Var bara en vanlig förkylning, men skiten vill inte släppa mina öron… Mao så suger balansen, vilket kan vara bra att ha om man skall ut på vattnet..

Visst har jag källar-förråd här med, men inbrott varannan vecka, och en massa dörrar och knepiga hörn…

• rogerw

Medlem
    16 april, 2006 vid 19:12

Japp kl 10.00 kör vi……

• getwet

Medlem
    16 april, 2006 vid 19:35
    Jester wrote:
    Var bara en vanlig förkylning, men skiten vill inte släppa mina öron… Mao så suger balansen, vilket kan vara bra att ha om man skall ut på vattnet..

Visst har jag källar-förråd här med, men inbrott varannan vecka, och en massa dörrar och knepiga hörn…

Fågelinfluensan sätter sina spår på balansen…..Rannsaka dig själv nu och backa bandspelaren, har jag haft någon liten kyckling hemma, eller kanske rentav en skata…..?

• Knatte

Gäst
    16 april, 2006 vid 21:06
    Speedjanne wrote:

Speedjanne
    SpeedSven
    Hankloose
    Roger W
    Saab OLA
    Atte
    Mats Hovde
    LBJ
    Erik ”vapor” Larsson
    Knatte
    Och alla andra

Jag lär inte dyka upp och segla i alla fall. Jag gör Jester sällskap på avbytarbänken:mad:

• surfan

Medlem
    16 april, 2006 vid 21:11
    getwet wrote:
    Jester wrote:

Fågelinfluensan sätter sina spår på balansen…..Rannsaka dig själv nu och backa bandspelaren, har jag haft någon liten kyckling hemma, eller kanske rentav en skata…..?
    HaHaHaHa!!!

• jester

Medlem
    17 april, 2006 vid 06:15
    getwet wrote:
    Jester wrote:

Om det ändå varit så väl…

• speedjanne

Medlem
    17 april, 2006 vid 12:32

bilder från idag

• speedjanne

Medlem
    17 april, 2006 vid 12:38

yuyhufhdrftyn

• speedjanne

Medlem
    17 april, 2006 vid 12:38

jkjhhhhhhhhhhhhhh

• the_novice

Medlem
    17 april, 2006 vid 14:03

Vapor ser ju rätt läckert ut… :cool2:
    Var ni ute och blötte ned några prylar då???

Han inte själv i förmiddags men funderar på ett kvällspass om vinden dyker upp i tid…

• speedjanne

Medlem
    17 april, 2006 vid 15:02
    The_Novice wrote:
    Vapor ser ju rätt läckert ut… :cool2:
    Var ni ute och blötte ned några prylar då???

Han inte själv i förmiddags men funderar på ett kvällspass om vinden dyker upp i tid…

Jodå det var bra drag i grejorna i 2timmar sen droppade vinden.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA