Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Slalom Haga Park
-
Slalom Haga Park
Publicerad av falcon71 på 5 juni, 2015 vid 18:01Fick ju segla ensam i banan idag, vad hände med prioriteringarna?
Blir förmodligen 7.8 drag även imorgon, så förhoppningsvis blir jag inte ensam vid 14-tiden!falcon71 svarade 9 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
Trodde aldrig att jag skulle säga äntligen en dag med gutt ställ i 8.5:an och 132:an
-
Håller med skulle gärna stannat en stund till men vi körde några Goa race.
☀️😎 -
Jag åker till Haga idag
När är ni på plats ?
Jag satsar på att vara där 11,30 -
Blev det någon reda med seglingen idag, inte dom bästa förutsättningarna med så mycket väst!?
-
Nja, vi körde lättvind och stora brädor. Va väl inte vad vi tänkt oss men alltid gutt o trimma lite på de stora grejerna. 😎 Blev någon konstig kombo mellan först Down wind bana på tre bojar och sedan två 8 varv på slutet.
-
Ser ut som dekan bli lite segling imorgon kväll, är det någon som är på?
-
Det blev faktiskt en timme eller två med 7.7 och 112:an, på sydväst, trots att prognosen ändrades och visade västliga vindar!
-
Go racing igår, lagom tryck i 8,6 till en början, riktigt bra mot slutet. Rena tropikerna!
Verkar bli ännu bättre idag! Kom ner och trängs runt bojar för en riktigt go slalomsession! Värmen håller i sig ännu en dag. -
Go segling igår, ser ut att bli bra idag med! Kommer bra där vid 14-tiden!
Nån mer? -
Kommer i morgon med häst, kanin och hela slalom utrustningen. Blåser det är jag på vattnet kl 14,00. Vi ses i veckan.
-
Ytterligare en dag med bra segling. Började med ett par timmar 8.5 och 132:an, avslutade med en timme 7.7 och 112:an. Stoffe ägde så länge han stod i gippen, men annars var det tight!
-
Ännu en grym dag. Sol och vindfabriken levererade igen. Riktigt tight racing och trångt runt bojarna, en miss i gippen och det blev till att jaga. Snart dags för tävling igen, håll koll på Schlalomcupens hemsida!
-
Jag tror på slalom i dag och i morgon om någon kommer ner. Är nere på stranden efter 13,00
Logga in för att svara.