Senaste nytt Forums Slalom Öland kristihimmel…getwet boman jeppe…

• boman

Medlem
    21 februari, 2004 vid 15:57

det finns speed vatten! vissa vindriktningar i k-skär kan bli bra, MEN det finns ett ställe på norligt som är grymmt för speed, nordlig kuling oooooh yes,

mer om det stället senare… wink.gif

• boman

Medlem
    21 februari, 2004 vid 16:03

Janne o getwet, jag fåreslår lilla frö, har tidagare kört två tre slör ben med formula därifrån ner till haga, mycket platt vatten.

• styret

Medlem
    21 februari, 2004 vid 18:27

baah gå i vid lilla frå! sånt klarar ju tillochmed newbiefreestyletöntar som mej.
    ska ni göra det ska det göras rätt.

jag tror att balken eller strandängen i mörbylånga är rätt platserna för er. cirka 8km fågelvägen.
    vill ni fega så är nästa lämpliga istigningsplats antingen en kilometer upp från en kohage och sen blir det kleva som gäller 4kilometer norr om mörbylånga, lika långt söder om haga.

• boman

Medlem
    21 februari, 2004 vid 20:49

confused.gif vadå baah, vadå fega, blåser det pung så räcker det gått o väl, sen om vi hamnar vid brofästet vem bryr sig

• styret

Medlem
    21 februari, 2004 vid 21:03

nänä nu får du ta och kamma dej boman. från lilla frö, det blir väl inte mer än ett slag så är ni ju i klubbhuset och halsar rent.

nänä ni måste ju minst köra från kleva iallafall. 4 km är väl inget för såna välbyggda och stöddiga karlar som er.

• anonym-anvandare

Medlem
    21 februari, 2004 vid 21:47

Kan nu bara tala om att Mange hämtat ut mina två hemliga vapen i Paradise butiken.
    hehehehe
    Ett Saber 7,7 plus en ny jp
    Nu ni era råttor blir det åka av
    haga/Kenneth
    PS Kan nån göra en logga åt vår klubb så får ni medlemskort av mig

• anonym-anvandare

Medlem
    22 februari, 2004 vid 04:46

Janne boy!!!
    Just avslutat ett träningspass med Lagerstedt mfl på AAAAvenyyyyynnnnnnn………..Sonic 110 + Severne proto kan eventuelt dra med till Öland!!!!!!!
    Dax för dig att hänga på o träna lite, 108kg party muskler för tillfället som ska hänga i bommen till våren.
    Campingen på Mariaplan e alltid öppen, dra på en “promenad” nästa helg o kom förbi o smutta på götte flaskan.
    /J

• speedjanne

Medlem
    22 februari, 2004 vid 16:08

Rip curl jonne? direkt från meros? wink.gif 0556 på väg hem från krogen blush.gif. Är det “välkommen hem från WA fest” för JILLDE OCH ATTE nästa helg? Har jour på jobbet men vi får se…. laugh.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    22 februari, 2004 vid 22:00

Stämmr fint, Meros gick av igår!!

Nästa helg blir det välkommst fest, sitter i fönstret som vanligt……hohoho

/J

• getwet

Medlem
    23 februari, 2004 vid 06:39

Kul att äntligen få sig dig på bild Janne, och du gör dig väldigt bra i dom röda shortsen cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    23 februari, 2004 vid 06:58

Nej nej för tusan……..
    har för mig att jag sett han in nån annan tråd, den här grin.gif:

http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Board=konfen&Number=181392&page=8&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=all

• speedjanne

Medlem
    23 maj, 2004 vid 16:12

Tja

Det som skulle bli årets händelse för mig blev mad.gif………

Vattenkoppor på sonen(med tillhörande helvetesnätter) en skuren surfbussmotor och en bruten ny kolmast idag i GBG.

• getwet

Medlem
    24 maj, 2004 vid 15:12

Tröst på väg…..Jeppe och jag kommer till dig istället!

• markram

Medlem
    24 maj, 2004 vid 16:14

Blir det Celebert besök till nästa deltävling i
    GWC SLALOM månne?

• nordgren

Medlem
    24 maj, 2004 vid 16:38

Ja hur vart det nu, blev det några hastigheter att tala om på öland?

Sida 4 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Slalom Öland kristihimmel…getwet boman jeppe…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.