Senaste nytt › Forums › Slalom Öland kristihimmel…getwet boman jeppe…
-
Slalom Öland kristihimmel…getwet boman jeppe…
nordgren svarade 20 år, 7 månader sedan 15 Medlemmar · 63 Svar
-
det finns speed vatten! vissa vindriktningar i k-skär kan bli bra, MEN det finns ett ställe på norligt som är grymmt för speed, nordlig kuling oooooh yes,
mer om det stället senare…
-
Janne o getwet, jag fåreslår lilla frö, har tidagare kört två tre slör ben med formula därifrån ner till haga, mycket platt vatten.
-
baah gå i vid lilla frå! sånt klarar ju tillochmed newbiefreestyletöntar som mej.
ska ni göra det ska det göras rätt.jag tror att balken eller strandängen i mörbylånga är rätt platserna för er. cirka 8km fågelvägen.
vill ni fega så är nästa lämpliga istigningsplats antingen en kilometer upp från en kohage och sen blir det kleva som gäller 4kilometer norr om mörbylånga, lika långt söder om haga. -
vadå baah, vadå fega, blåser det pung så räcker det gått o väl, sen om vi hamnar vid brofästet vem bryr sig
-
nänä nu får du ta och kamma dej boman. från lilla frö, det blir väl inte mer än ett slag så är ni ju i klubbhuset och halsar rent.
nänä ni måste ju minst köra från kleva iallafall. 4 km är väl inget för såna välbyggda och stöddiga karlar som er.
-
Kan nu bara tala om att Mange hämtat ut mina två hemliga vapen i Paradise butiken.
hehehehe
Ett Saber 7,7 plus en ny jp
Nu ni era råttor blir det åka av
haga/Kenneth
PS Kan nån göra en logga åt vår klubb så får ni medlemskort av mig -
Janne boy!!!
Just avslutat ett träningspass med Lagerstedt mfl på AAAAvenyyyyynnnnnnn………..Sonic 110 + Severne proto kan eventuelt dra med till Öland!!!!!!!
Dax för dig att hänga på o träna lite, 108kg party muskler för tillfället som ska hänga i bommen till våren.
Campingen på Mariaplan e alltid öppen, dra på en “promenad” nästa helg o kom förbi o smutta på götte flaskan.
/J -
Rip curl jonne? direkt från meros? 0556 på väg hem från krogen . Är det “välkommen hem från WA fest” för JILLDE OCH ATTE nästa helg? Har jour på jobbet men vi får se….
-
Stämmr fint, Meros gick av igår!!
Nästa helg blir det välkommst fest, sitter i fönstret som vanligt……hohoho
/J
-
Kul att äntligen få sig dig på bild Janne, och du gör dig väldigt bra i dom röda shortsen
-
Nej nej för tusan……..
har för mig att jag sett han in nån annan tråd, den här : -
Tja
Det som skulle bli årets händelse för mig blev ………
Vattenkoppor på sonen(med tillhörande helvetesnätter) en skuren surfbussmotor och en bruten ny kolmast idag i GBG.
-
Blir det Celebert besök till nästa deltävling i
GWC SLALOM månne? -
Ja hur vart det nu, blev det några hastigheter att tala om på öland?
Logga in för att svara.