Senaste nytt Forums Slalom Öland kristihimmel…getwet boman jeppe…

• getwet

Medlem
    3 juni, 2004 vid 07:24

När ska vi komma…..? Sugen nu.

• getwet

Medlem
    3 juni, 2004 vid 07:32

Jeppe och jag åkte ned på tisdag natt och fick surfa på den enda riktiga blåsdagen den veckan tyvärr….men det tog i och blev över. Tror att det mättes upp toppnoteringar på 21-22ms, och det kändes!!!

Men några extrema farter blev det inte eftersom sjön gick för stor, tyvärr. Men en toppnotering på 30 knop får anses som godkänt (av mig iaf) i den sjön. Det var mycket svårt att få hålla kvar 268 på vattnet……..Kul var också att Jeppe fick smaka på riktigt “skjutjärn”, avslutade dagen med ett leende på läpparna och uttalandet: Fan var det går med de här prylarna! Men vi gör nya försök igen på Gotland när nordvästan slår till ordentligt. Har gett mig fan på att passera 33knop iår.

• nordgren

Medlem
    3 juni, 2004 vid 11:31

Hehe okej, ja det är inte alltid kul att åka snabbt när det börjar gå sjö.
    Får önska lycka till inför Gottland så ber vi till vindgudarna då. wink.gif

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Slalom Öland kristihimmel…getwet boman jeppe…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.