• Knatte

Gäst
    13 maj, 2005 vid 15:15

Naish Stealth har ju världsrekordet för standard segel (om än inte officiella STD rekordet), så det bör ju vara snabbt grin.gif
    NP RS4 och RS5 är snabba segel smile.gif
    Severne SSR har ju det officiella världsrekordet för produktiongrejer.
    Sedan bör ju North och Gaastra ha några snabba segel också tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    13 maj, 2005 vid 16:44

Är det inte så att det är inte den som är snabbast till bojen som vinner utan den som står kvar på brädan i gibben med full plan ?

• Knatte

Gäst
    13 maj, 2005 vid 17:09

Det optimala måste ju vara att vara snabbast till bojen och samtidigt klara av gipparna runt bojen bäst grin.gif
    Typ Dunkerbeck…
    Men visst enbart hög toppfart vinner man inga tävlingar på laugh.gif

• speedjanne

Medlem
    13 maj, 2005 vid 19:51

Har fått mitt RS5! grin.gif
    Oj Är inte lika bra fotograf som knatte wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    13 maj, 2005 vid 20:14

VA KOSTA SEGLET Å VILKEN STORLEK??? E DU INTE LITE SUGEN PÅ NAISH SEGLET DVS SNABBASTE SEGLET NÅGONSIN KÄNN PÅ D

• speedjanne

Medlem
    13 maj, 2005 vid 20:33

Har du en gång luktat på ett kartongnytt Pryde vill du ALDRIG ha något annat! Jag var ytterst nära att sänka min checkkredit i botten och ta med mig ett Combat också men fegade ur…
    Varför skriker du förresten??

wink.gif

• Knatte

Gäst
    14 maj, 2005 vid 06:14

Seglet såg maffigt ut och synns ju skönt med sina färger grin.gif
    Kliar väl i fingrarna, för att få göra testrepan nu wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    14 maj, 2005 vid 09:59

Efter alla inlägg å synpunkter så har jag bestämmt mig! D blir d Vinnande Konceptet Naish å Exocet. Dax att plocka fram Lädret! OJ OJ OJ stackare hur ska ni kunna matcha mig nu??? Härligt att vara Kungen på djupa slörar.

• the_novice

Medlem
    14 maj, 2005 vid 11:12

Och var kommer denna anonyma Kungen att segla, eller det kanske inte bör avslöjas innan grejorna testats??? grin.gif

• speedjanne

Medlem
    14 maj, 2005 vid 12:27

Grattis du har bestämt dig!
    Nu skall du bara hitta slalomsegel.Inte så lätt 3-6 mån lev tid.Mast ännu värre!

Good luck!

• anonym-anvandare

Medlem
    15 maj, 2005 vid 15:41

Allt går med RÄTTA kontakter! LEV ca 3-4veckor!!!! Känn Flåset när jag seglar om dig!!! Vi får väl köra mot varandra för att utse Kungen!!!

• Knatte

Gäst
    15 maj, 2005 vid 15:50

Pratar vi västkusten eller är det baksidan på landet, där den nya “kungen” skall jaga skräck, i bland oss övriga surfare utan de rätta kontakterna wink.gif

• the_novice

Medlem
    15 maj, 2005 vid 16:34

Ja det är ju lätt att vara anonym och skrävla…

Ingen som funderar på Gaastra Neutron då?
    Undrar i vilka vindar man bör segla med 4.3:an, 8 lattor och 4 cambers! shocked.gif

• speedjanne

Medlem
    15 maj, 2005 vid 16:48

Japp är i Fiskebäck 0900 imorgon.Det skall blåsa 9-13m/s så ta med dig dina rätta kontakt prylar så kör vi!!

• anonym-anvandare

Medlem
    15 maj, 2005 vid 17:00

Jag sa 3-4 veckor! Kom igen när jag fått prylarna. Bor i Stockholm å inte ute i Landsortsträsket.Ska ner till Varberg å köra järnet i Sommar.Om du vill kom till Stockholm å PRIDEFESTIVALEN med dit NP segel.

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.