Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Slalomklassen, MSC Öregrund

Taggad: 

• markram

Medlem
    6 juni, 2004 vid 09:29

Var ligger Öregrund?

• imported_macts

Medlem
    6 juni, 2004 vid 14:46

I Uppland, efter kusten.

• markram

Medlem
    6 juni, 2004 vid 17:33

Det skall nog vara en sjusärdeles bra vindprognos för uppland (och kass för göteborg)för att jag skall åka dit.
    Men om det infinner sig så vet man aldrig..

• gurra1978

Medlem
    6 juni, 2004 vid 17:48

Jag sticker nog dit om prognosen är bra, dvs minst 7 m/s som lägst.

• boman

Medlem
    6 juni, 2004 vid 19:54

Hade jag inte åkt ner till Sweden-rock den helgen så hade jag åkt dit direkt, mellansvenska cupen rockar.

http://www.lorch.se

• boman

Medlem
    6 juni, 2004 vid 20:05

Klart vi ska köra!!! laugh.gif

OBS! OBS! OBS! Tävlingen i Öregrund senarelagd en vecka!!! Nytt Tävlingsdatum är den 19/6 (Samkörs med svenska cupen i Formula som avgörs den 19-20 juni i Öregrund)

mer på http://www.lorch.se

• imported_macts

Medlem
    6 juni, 2004 vid 20:11

skit….krockar med en 30 års skiva som jag ska spela på..ja, ja ni andra får ha det så skoj

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Slalomklassen, MSC Öregrund

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.