Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Slalom/Speed forum nu!

• speedjanne

Medlem
    26 juli, 2005 vid 08:49

Ett på prov i en månad ,är det ingen trafik på den månaden så ska jag hålla käften sen! grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    26 juli, 2005 vid 09:45

Kan inte en väg att gå vara att alla vindsurfinginglägg som postas i underkategorier (tex speed/slalom) även dyker upp i ett “huvudforum” där alla inlägg syns. Då borde rimligtvis alla parter bli nöjda (Utom möjligen konfmaster beroende på hur enkelt/svårt det är att åstadkomma).

/Joce

• boman

Medlem
    26 juli, 2005 vid 09:46

Svar till:

Ett på prov i en månad ,är det ingen trafik på den månaden så ska jag hålla käften sen! grin.gif

[/ QUOTE ]

Jag röstar för, har så många frågor nu men vet ej vart jag ska posta dom. mitt problem är att jag har slipar vässat trimmat polerat och fejat med utrustningen så det är svårt att komma “under” 30 knop nu förtiden… så fort jag sätter i bakfoten i bakstroppen så brakar det iväg med jäkla fart, hur gör jag för att bli slow igen?? sist körde jag utan hängsele och med fenskyddet på men det bar iväg ändå. snälla ett speed/slalom forum nu!?
    smirk.gif

by the way, är det någon som seglar in sig på Fanatic falcon slalom 105 och kan berätta hur den är.

• surfslusken

Medlem
    26 juli, 2005 vid 10:48

Jag stämmer in i kören, ge dom sitt Slalom/Speed forum NU!

• markram

Medlem
    26 juli, 2005 vid 11:08

Svar till:

Kan inte en väg att gå vara att alla vindsurfinginglägg som postas i underkategorier (tex speed/slalom) även dyker upp i ett “huvudforum” där alla inlägg syns. Då borde rimligtvis alla parter bli nöjda (Utom möjligen konfmaster beroende på hur enkelt/svårt det är att åstadkomma).

/Joce

[/ QUOTE ]
    Ingen dum id´e.Synd att det inte var min.. grin.gif

• lundvall

Medlem
    26 juli, 2005 vid 15:46

Men imorgon blir de vind! Massa speed/slalom i Fiskebäck då! Kom ner så gör vi en bana å lite skit vi kan åka runt!

• getwet

Medlem
    26 juli, 2005 vid 18:19

Nog verkar det som om speed har tagit över nu och kommer…….så självklart ska vi ha ett eget forum där vi kan vässa fenor och dra i nedhal tills kastfallet kommer! Så please konfmaster, ge oss vad vi vill ha så slipper ni oss på tjacka flacka kacka vrickafoten ur ledkonfen.

Det är något stort påG nu……

• markram

Medlem
    26 juli, 2005 vid 18:59

Slalom och speed är här nu.

http://www.pwaworldtour.com/pwa.sys/news/article,611

• speedjanne

Medlem
    28 juli, 2005 vid 19:22

kom igen nu Knatte du är lite sugen…

http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=forum&smnu=1&val=548

Speed/slalomkonf nu!!! Konfmaster du kan väl svara iallafall grin.gif laugh.gif cool.gif grin.gif

• markram

Medlem
    28 juli, 2005 vid 19:30

Fråga till RTK (Knatte alltså):
    Vilken GPS rekommenderar du för att kunna köra loggar
    enligt officiella modellen?
    Behöver en ganska snart..

• Knatte

Gäst
    28 juli, 2005 vid 19:34

Nope!
    Jag är inte speciellt sugen på att bli timekeeper blush.gif
    Men utan att gå händelserna i förväg, så tror jag att vi redan har en “RTK” reginal time keeper i Sverige från och med nu.

Vi är några speednissar som har jobbat i det fördolda och nominerat den bästa mannen till uppdraget smile.gif (Dvs att det blir någon annan än jag som blir RTK )
    Men han får själv berätta detta när han känner sig mogen tongue.gif wink.gif laugh.gif
    Så problemet är nog löst..
    Men speedJanne, jag ser inga noteringar från dig på forumet ännu?? När kommer dessa?? laugh.gif

• speedjanne

Medlem
    28 juli, 2005 vid 19:36

Letar efter kablar till foretrex 101 var köper man sådana billigt?

• Knatte

Gäst
    28 juli, 2005 vid 19:36

Svar från ej RTK smile.gif
    Men jag hade nog köpt en Foretrex 101 eller Foretrex 201 alt Gecko 201.
    Alla dessa är i sak samma GPS, men olika utseende och bäst är Foretrex 201 som har inbyggd batteri.

• Knatte

Gäst
    28 juli, 2005 vid 19:40

Detta kabelproblem kan jag hjälpa dig med! Bästa platsen för kablage och billigt är det!

Clover

• jester

Medlem
    28 juli, 2005 vid 19:42

Svar till:

Letar efter kablar till foretrex 101 var köper man sådana billigt?

[/ QUOTE ]

http://www.clover.se/shop/index.php

Jag köpte kabel där till min Geko 201. Funkade kanonbra.

Sida 2 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Slalom/Speed forum nu!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.