Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Släng in bilder på era brädor/segel osv!

• boman

Medlem
    3 februari, 2004 vid 08:56

Surfen!

Jag hoppas på att se den där MTX brädan en hel del i kapellskär i år laugh.gif

• surfen

Medlem
    3 februari, 2004 vid 08:58

Det fick ni förra året men det var ingen som kom ifatt och lekte med mig wink.gif Det gjordes några tama försök men dom gav upp!!! MTX och NP Diablo 6,7m² och vinden runt 10ms då jä…r går det undan.

• challgren

Medlem
    3 februari, 2004 vid 09:04

Angulo ’04 från huset på Dominikanska…

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    3 februari, 2004 vid 09:05

ahhh..riktigt nice bild!! cool.gif
    ´
    Alla andra bilder e oxå grymma. men det e nog palmen som gör denna fetare wink.gif

• challgren

Medlem
    3 februari, 2004 vid 09:17

Joo det var nice också laugh.gif

• diil

Medlem
    3 februari, 2004 vid 10:43

En fin liten kärra. Måste fixa variotoppen så j seglet kommer ner lite ner bara… Rambo, prova den här mastfoten, den är robustare än Bics… /D

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    3 februari, 2004 vid 10:48

hehe..stabila grejjer wink.gif

Menjag har ingen bic mastfot, o kommer förmodligen aldrig äga en heller..jag har Norths prylar nertill cool.gif

här e en bild på en annan nödlösning man var tvungen att lista ut, pga att mastfotsfan pajjade.

fick ligga på en ö jävel försöka hitta en spik som jag kunde banka ur/loss med en rukklig sten..men ack så fint det bliddade i slutänden..hehe

• maca

Medlem
    3 februari, 2004 vid 12:01

Min surfmobile + mina “vänner”
    /André

• freerider_swe

Medlem
    3 februari, 2004 vid 13:42

Visserligen inte min bräda och inte behövde vi någon vind…men en fin bild från San diego grin.gif

• freerider_swe

Medlem
    3 februari, 2004 vid 13:43

några minuter senare

• pontuss

Medlem
    4 februari, 2004 vid 21:38

Här kommer min bräda! Har inte lärt mig att åka på den ännu grin.gif Det får bli i vår då nån följebåt kan hänge med i början, man vill ju inte driva iväg åt fel håll…
    Färgerna är finare i verkligheten wink.gif

• nordgren

Medlem
    4 februari, 2004 vid 23:02

Vad är det för bräda? Jag känner inte igen den… confused.gif

• rasmus_w

Medlem
    5 februari, 2004 vid 00:33

Min lilla, numer urgamla vågis. Bilden scannad ur Åka Skidor – 89, tror jag.

• rasmus_w

Medlem
    5 februari, 2004 vid 00:35

På vattnet, med på tok för mycket segel till en så liten bräda.

• Knatte

Gäst
    5 februari, 2004 vid 07:10

Fanatic Bee, ser det ut att vara smile.gif kanske en 144 liters widestyle?
    Men nu gissar jag bara grovt..

Sida 3 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Släng in bilder på era brädor/segel osv!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.