Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Släng in bilder på era brädor/segel osv!
-
Släng in bilder på era brädor/segel osv!
Knatte svarade 20 år, 9 månader sedan 37 Medlemmar · 115 Svar
-
Surfen!
Jag hoppas på att se den där MTX brädan en hel del i kapellskär i år
-
Det fick ni förra året men det var ingen som kom ifatt och lekte med mig Det gjordes några tama försök men dom gav upp!!! MTX och NP Diablo 6,7m² och vinden runt 10ms då jä…r går det undan.
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst3 februari, 2004 vid 09:05ahhh..riktigt nice bild!!
´
Alla andra bilder e oxå grymma. men det e nog palmen som gör denna fetare -
En fin liten kärra. Måste fixa variotoppen så j seglet kommer ner lite ner bara… Rambo, prova den här mastfoten, den är robustare än Bics… /D
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst3 februari, 2004 vid 10:48hehe..stabila grejjer
Menjag har ingen bic mastfot, o kommer förmodligen aldrig äga en heller..jag har Norths prylar nertill
här e en bild på en annan nödlösning man var tvungen att lista ut, pga att mastfotsfan pajjade.
fick ligga på en ö jävel försöka hitta en spik som jag kunde banka ur/loss med en rukklig sten..men ack så fint det bliddade i slutänden..hehe
-
Visserligen inte min bräda och inte behövde vi någon vind…men en fin bild från San diego
-
Här kommer min bräda! Har inte lärt mig att åka på den ännu Det får bli i vår då nån följebåt kan hänge med i början, man vill ju inte driva iväg åt fel håll…
Färgerna är finare i verkligheten -
Min lilla, numer urgamla vågis. Bilden scannad ur Åka Skidor – 89, tror jag.
-
På vattnet, med på tok för mycket segel till en så liten bräda.
-
Knatte
Gäst5 februari, 2004 vid 07:10Fanatic Bee, ser det ut att vara kanske en 144 liters widestyle?
Men nu gissar jag bara grovt..
Logga in för att svara.