Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Släng in bilder på era brädor/segel osv!
-
Släng in bilder på era brädor/segel osv!
Knatte svarade 20 år, 9 månader sedan 37 Medlemmar · 115 Svar
-
Knappast! bara berg. musslor och havstulpaner..
Men om 2 veckor har jag körkort och då åker man in till stenungsund -
Blir till tollenäs då eller? Gillar faktiskt getskär bättre…. bara 5 km till o köra….
i somras när jag va där så va det nåra som körde… så man slipper vara ensam om det händer nåt…
-
Jag skaffade brädan förra året så jag har ju bara varit och här i skärhamn. Men det är väl till campingen jag hade tänkt åka. får se om man kan få tag på en bil med.. haha
-
Hej!
Hoppas att jag lyckas med detta:
För många år sedan träffade jag en orginell man där Södertälje vindsurfingklubb håler hus. Han hade en 10 meter lång bräda med plats för 7 profilriggar! Men ekonomin tillät inte det så han/de körde med fem pers och regattasegel i stället. Brädan var även delbar på mitten så att man kunde få till tandembrädor. Jag stämde träff med “skepparen” och följande helg fick jag vara med och kollektivsurfa. Rackarns kul! Man brukar ju säga att delad glädje är dubbel glädje….
Följebåten som jag fotograferade från gick bara i 5 knop och vi blev frånsurfade trots att det inte blåste så mycket. När man skule slå var det verkligen teamwork. Först slog förste man som skotade hem tidigt på nya bogen därefter slog nästa osv. Hoppas att bildvisningen fungerar nu.
Per-Arne -
Hahaha…ännu större än den triobräda jag såg på en Fuertoventura-rulle från PWA. Den var däremot byggd i avseendet att att slå det dåvarande hastighetsrekordet.
Vore kul att se några ens försöka carva med den där! -
Här kommer mina! Köpt i sommras båda två. Har aldrig kört vågis innan så det blev rätt klurigt första gången då jag drev i väg rätt långt och fick hämta allt med bilen 1km längre bort.
-
Hej!!
Här kommer en bild på min “gamla” Impact 4,7:a och min F2 Maui Project i en framåt!! Grym kombination!! -
hmmm hur får man in flera bilder på samma inlägg?? måste man lägga ihop dem innan man bifogar eller kan man bifoga flera bilder ändå?
Den sista…. -
fan s19 samma dag som du lägger upp dom här kommer det upp bild på dej på fotosidan.se med.
-
Tycker du har lite skum surfstil E du nånsin på vattnet eller glider du bara omkring i luften liksom?
Logga in för att svara.