Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Sleepless in Jericoacoara
-
Sleepless in Jericoacoara
Publicerad av anonym-anvandare på 11 december, 2005 vid 23:1150 dagar kvar till premiaren av “Sleepless in Jericoacoara”
Riders, axplock:
André Paskowski
Matteo Guazzoni
Anna Jonsson
Emma Johansson
samt locals som rockar roven av er pa lanade grejer.PS
Idag: Loggohogt, 4.2, 34 grader i luften, 28 i vattnet.
Nej foresten, sa var det ju igar ocksa, och i forrgar, och…/Peter Film
anonym-anvandare svarade 19 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst12 december, 2005 vid 06:13 -
Jeri ligger på Nordkusten i brasilien! Ca 3½ timme med bil ifrån Fortaleza
-
När är primetime Jericoco?
Står säkert att finna om man söker, men jag orkar inte.
Har precis tryckt i mig ett ton mat -
Svar till:
PS
Idag: Loggohogt, 4.2, 34 grader i luften, 28 i vattnet.
Nej foresten, sa var det ju igar ocksa, och i forrgar, och…/Peter Film
[/ QUOTE ]Livet e en strid för vissa…..
-
Svar till:
När är primetime Jericoco?
Står säkert att finna om man söker, men jag orkar inte.
Har precis tryckt i mig ett ton mat[/ QUOTE ]
Augusti-December. Dock har det blivigt lite mer “icke konstant vind” de senaste veckorna. dvs ibland 5.0 och inte enbart 4.2 och 4,7.
Helt uppriktigt ar det helt otroligt har. Felar inte en enda dag pa 5 manader. Vi lyckades (under vara tre veckor)dock pricka de enda tva dagarna i borjan av december da det var 5.9 segling. annars ar det pansar mellan 10.00 – 17.00
Kan kanske uppfattas lite choppigt pa sina stallen. vagorna ar oftast runt metern och cleana och sedan finns det plattvatten (lite chopp) for de som tycker det ar kul. I november ar det riktigt mycket folk. Ganska koncentrerat omrade att aka pa, typ i size med Apel (fast oppet), och ibland for manga tyskar i jeansshorts och 1,5 kvadrat storre an alla andra.Citat:
Windsurfingklubbens receptionist: “6,2 m2. thats way to big today, you should use 4.5-4.7.
Tysk 100 kilo man i jeansshorts (med tysk dialekt pa engelskan): “I am big and I like to go fast”.Na, nu ar det kvall och André Pasowski har lovat lite lifestyle-film via en karatefylla pa videokameran ikvall.
Ha det gott gubbs…
Peter Film
Logga in för att svara.