• Publicerad av matthias på 11 juli, 2005 vid 12:43

Även en demonterbar ”nybörjarslider” kommer fraktas till lämpligt ställe. den är 5 meter lång och kommer vara ca 1-1,5 meter ovanför vattnet på högsta stället. Den är i 4 delar och gjord i stål med licensare och förstärkningar= grymt stabil och gedigen. All åkning kommer ju ske på egen risk var den än står och vi tar inte ansvar för några skador eller brädor som ev. går sönder eller dylikt. INGA fenor! hjälm rekommenderas! Alla pengar är tagna ur egen ficka och åtskilliga timmar är lagda på bygget därför önska vi att ingen förstör eller på något sätt ändrar utseende eller funktion med avsikt. Jag erbjuder härmed också diverse kitehandlare och andra inblandade i sporten att köpa en fet exponeringsplats på bygget. Alltså, om något företag vill sponsra och även ha möjlighet att synas på amatör såväl som på proffsbilder/-filmer ber jag er att maila mig om önskemål på matthias.jonsson@netrevelation.se så ringer jag upp er.

luuddee svarade 19 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • melker

Medlem
    11 juli, 2005 vid 13:02

Du vet mycket väl vart den ska vara placerad. Så det är bara att puttra ner till Habo med den så bjuder jag på en kaffe. CampingMicke lovade oss förra året att vi kunde få ha en slider placerad i skogskanten vid fotbollspålanen förra året, så det borde gå i år med.

Vem bygger kicker nu då?

• matthias

Medlem
    11 juli, 2005 vid 13:21

om du har haft kontakt med honom innan hade det varit skitsjysst om du ville höra dig för igen. i habo är ju klart roligast att ha grejorna.

• luuddee

Medlem
    11 juli, 2005 vid 17:21

gött göttt… punga upp den i habo pung.. jag o hugeg kanske slänger ihop en kicker. har även lite planer på en riktigt lång slider me. ska bara sn0o lite pvc rör.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.