Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › slider i habo.
-
slider i habo.
Publicerad av pjoter på 23 juli, 2007 vid 22:14nu får de fan va dags att vi bygger en litten slider i habo.
komigen locals, vi handlar på oss lite grejer sen öppnar vi varsin öl å börjar bygga.johanw svarade 17 år, 7 månader sedan 19 Medlemmar · 58 Svar -
58 Svar
-
@SamHansson 399592 wrote:
varsin öl??????
vet att det låter väl hårt sam men vi festar ofta här nere så vi tål rätt mkt alkohol.
eddie, kanon!
-
fan eddie kan du inte ordna lite plyood också?? . jag kan stå för bygget.. bygger gärna en kicker med.. reglar e inte så jevla dyrt men edie det kan du säkert fixa med
-
annars e de väl bara å gå ihop å köpa litte grejer. blir inte mkt pengar om man e några st.
-
ja e på med! vi tar en solig vindstilla dag o klyddar ihop nått nice
-
kan vi bygga hemma hos dig johan? du bor ju rätt bra till. 🙂
inte ofta man tycker de kan va gött med vindstilla dagar.
-
strålande.
åker till uddevalla några dagar sen e jag redo att bygga. får väl börja fundera ut hur stor den ska bli och va mkt material som kan behövas.
hade ju vart gött med bortåt 10m lång å kanske 3-4dm över vattnet. -
mer som en bordslide… ja men tror du inte det blir lite lågt. Men längden är nog viktigt.. får inte vara för kort tror jag.
-
kanske lite högre.. men frågan e om den ska va så mkt mer än 5dm iaf. skulle va gött om man vågade snurra lite på den å så.
tänkte om man gör den flytande. borde räcka den sitter i ett bildäck eller så när man kör. så kan man dra in den när den inte används också. slippa tjat från folk om att den är i vägen.
borde gå att göra så den går att höja lite efter hand om folk tycker den är för låg å mesig. -
kanske kan fixa plywood & reglar.
Men det kostar fan inte många kronor på Bauhaus.
Jag skall kolla…! -
Om det blir behov av transport så har jag lånat en bil med krok – har den i en månad och hjälper gärna till om det behövs.
Om det blir kicker i stället för slider så är jag gärna med och sponsrar lite…
Christian
Logga in för att svara.