Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › slider i habo.
-
Jag kommer ner o parkerar suggan på botten en dag så kan ni hoppa på den, i väntan på bygget, kostar nada!
Mvh Henkish
-
gött att du tog ansvaret för hela bygget .. o vi slipper bygga dessutom hehe.. hade varit sjukt kul dock.. hugge tar nog gärna lite bilder
@Henkish 399917 wrote:
Jag kommer ner o parkerar suggan på botten en dag så kan ni hoppa på den, i väntan på bygget, kostar nada!
Mvh Henkish
-
christian12345;399884 wrote:låna takräcke
Jag har, men det är inte till dropplist… vad är det för bil du lånat? Annars har min kombi krok åxå.
-
JoFa;400032 wrote:[..]vad är det för bil du lånat? [..]
Det är farsans merca, också känd som ’T34’. Tänkte att jag kunde ta med mig grejer när jag ändå är i Roskilde och jobbar (ska dit i morgon, tex).
Men jag tror att vi får vänta på mjersens inbjudan till rom och lite commitment innan vi går igång och börjar handla in…
Christian
-
ska vi sätta datum så kan vi ringa dmi och be dem sätta vindstilla på sin prognos de dagaran vi bygger?
-
fan va seriöst de här blev helt plötsligt… räcker väl med spånskivor å gaffatejp, lär väl inte va nån som törs åka på den ändå. är ju mer att de ser ball ut på spoten.
men ska vi va så jävla seriösa? ok att de behövs i cableparken men den här kommer ju knappast användas varje dag.
dags för rom!
-
kan inte slajdern byggas i samband med henkes killhelg ? jag menar pojkar vill killar kan!!!
-
Jag har nu fått en jävlarmaj bra ide!
Vi baxar (de blir väl jag som får göra det, eftersom man är så jävla kriminell) några parkbord! så svetsar vi ihop dem å så har vi en slajder box på runt en 6m…
Dä blir lysande vät ni!
typ som på bilden, om man ska vi duktig så kan man ta massa EUR pallar?!
-
Läge o bygga o grilla lite på lördag kanske? ser ju ut o bli gött väder o ingen vind.. vem kan? någon som kan fixa billigt trä?
-
Gött, Jag tar med mig lite verktyg, färg & skruvar/spik!!
Dom bygger väl lite hus i lomma intill E6an? De kanske finns lite trä vi kan ta?
Logga in för att svara.