Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Slit och släng pc i bilen !

• Slit och släng pc i bilen !

Posted by jeppe on 25 juli, 2007 at 08:49

Tjapp!

Hittade otroligt billig lap som troligen passar perfekt för att tanka över sessions. Är tydligen Linux os, men det är väl inga problem för gpsar?

Finns tydligen DVD i burken också, så blåser det för lite kan man ju alltid kolla in en rulle eller två. 🙂
    Det är ju inga räser prestanda direkt, men för att surfa mm funkar den säkert utmärkt.

1000 SPÄNN ny (150 $), kan ju få bli stationär i bilen med det priset. 😀

http://www.medisoncelebrity.com/

jeppe replied 17 years, 5 months ago 5 Members · 7 Replies
  • 7 Replies
  • surfen

Member
    25 juli, 2007 at 09:28

Det är klart intressant, värt att kollas upp.

• rasmus_w

Member
    25 juli, 2007 at 10:32

Linux funkar utmärkt på den burken och ska inte vålla några problem för gpsar. Ett alternativ kan ju också vara OLPC, fast jag vet inte om I-landsinvånare kan köpa den. Ska kosta $100 och ha möjlighet till vevdrift. Geode-processor, Linux.

http://laptop.org

• swe-496

Member
    25 juli, 2007 at 17:39

Klart intressant.
    Skulle vara att man vill uppgradera RAM minnet lite om det går..

• jeppe

Member
    26 juli, 2007 at 06:26

@SWE 496 400131 wrote:

Klart intressant.
    Skulle vara att man vill uppgradera RAM minnet lite om det går..

Kollegan som hittade den, såg att det kommer tydligen nya modeller om ngn månad eller så, troligen har de fetare RAM minne. Läge att avvakta…

• safesurfer

Member
    26 juli, 2007 at 07:12

Kan du lita på företaget, vad jag hört så är det inte många som fått leveranser än.

• jeppe

Member
    26 juli, 2007 at 07:46

@SafeSurfer 400252 wrote:

Kan du lita på företaget, vad jag hört så är det inte många som fått leveranser än.

Ingen aning, det kanske är läge att avvakta? Det står att det är 4-6 veckors leveranstid vid FAQ. Men om du känner flera som har beställt för länge sen och inte fått leverans så verkar det ju inte så bra. Firman verkar ju vara nystartad, kan tänka mig att det är problem med leveranser i början.

Fanns även info vid faqn om fler modeller på g. Jag kommer i vilket fall vänta tills det finns fler modeller att välja bland. Förhoppningsvis vet jag då om de kan leverara.

• jeppe

Member
    26 juli, 2007 at 08:06

Verkar vara BLUFF!

Gå inte och köp ngn sån här dator, nu har det kommit fram att personer som har beställt i mars inte har fått sina datorer. Så gå inte och beställ någon dator från det här företaget.

Fanns flera inlägg på andra forum om detta, hoppas ingen har gått och beställt ngn dator nu. Verkade lite för bra för att vara sant.

Till mitt försvar så fanns det information om den här billiga datorn på idg.se och andra publika sajter, men de källgranskar nog inte allt som de lägger upp antar jag? Vilket jag själv borde ha gjort innan jag la upp det här innlägget. Sorry!

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Slit och släng pc i bilen !

You must be logged in to create new discussions.