Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sluta snacka skit!!!
-
Sluta snacka skit!!!
Publicerad av anonym-anvandare på 23 juni, 2004 vid 21:46Sluta skriva hur bra UDS, EH, Naish, Recon, Slingshot etc, etc, etc är!!! Visst, är det någon som undrar, svara då objektivt på dennes fråga. MEN SLUTA HYPE’A DEN SKIT SOM JUST DU KÖR ELLER SÄLJER. Börjar bli ganska tröttsamt att läsa ren reklam om hur bra ett visst märke eller system är.
kitefredrik svarade 20 år, 4 månader sedan 19 Medlemmar · 33 Svar -
33 Svar
-
Håller helt med!!
Fast Cabrinha är för jävla bra grejor. Absolut det bästa på marknaden just nu. Dessutom mycket snyggare logga än de andra märkena som kan dra något gammalt över sig.
Fan ta den som invänder mot detta. -
Absolut, det är ju trevligare att snacka fotboll eller
golf i ett forum för kite eller ?Min privata åsikt är att Naish har de goaste grejerna
/Michel -
Slingshot e juh de bästa drakarna. Det är bevisat av vitamininsitutet i Schweiz!
/Freddan
-
*skrattar*
Jo vitamininstitutet i Schweitz kan ju det mesta, längesen man hörde talas om dem!
Coot att ta upp dem här! -
Sluta skriva in och var aggressiv om du är ANNONYM.
Det är bara ni som är ANNONYMA ala andra får skit av om av någon. Därmed inte sagt att alla annonyma skriver strunt!
-
haha, fan va ball.
den här bilden är från Punta Cana förresten, jevligt trevligt ställe, inga sura miner där inte
-
….läget i sandlådan idag då??
Tror nog att du kan lägga ner korståget med att ordna till nivån på forumet, den grävde ner sig för en stund sen…
Stora vågor i kväll för den som vet var…!?! -
Svar till:
Kiten ser ju inklippt ut din proffsretugerare!
[/ QUOTE ]
du får jö förstora upp den jöh, ja bilden är redigerad i färgerna en aning
-
Va fan ska vi annars skriva om !? det är juuh dom grejorna som regerar ; )…
Ps. jag snackar bara slingshit . . . Ds.
-
Läcker bild Rambo! Henke skejtare och jag fick ett rejs idag i Habo 9an och 7an jävligt byigt 9-14 m/s men kul ändå bilder kommer senare i kväll.
Logga in för att svara.