Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sluta snacka skit!!!
-
första bilden är helt klart himlen fejkad på något sätt eftersom vattnet ser ut som det gör när det är soligt. andra bilden var najs vad är märket på den svarta draken? vill ha en svart drake ….bad
och snygg tjej på sista
-
jag trodde första att brädan var snyggt motiv lackad, den med tjejen alltså, men den är silvrig och sedan reflektas det som syns på den va?
-
Men det är ju en snygg bild…är ju det som är grejen med bilden(så klart)…klart den är redigerad!
-
Alla bilder är redigerade nu för tiden omöjligt att beskära och korrigera ljus på ett bra sätt utan för var det bara proffsen som redigerade men nu är det varje amatör om kan göra samma saker i sin dator hemma.
-
Svar till:
första bilden är helt klart himlen fejkad på något sätt eftersom vattnet ser ut som det gör när det är soligt. andra bilden var najs vad är märket på den svarta draken? vill ha en svart drake ….bad
[/ QUOTE ]
Es ist ein North kite vieleicht?
-
Svar till:
Aaaaaa Sehr Gemumsen und Gemüse! = Aaaaaa du mumsar på musen ?
Vilken bräda!
[/ QUOTE ]
-
Svar till:
Svar till:
Aaaaaa Sehr Gemumsen und Gemüse! = Aaaaaa du mumsar på musen ?
Vilken bräda!
[/ QUOTE ]
[/ QUOTE ]
*lol*
-
Den “onda” EH-kiten under svart himmel är faan en av de snyggaste kite-bilder jag sett. So what om den är redigerad.
Finns det förresten inte en mängd olika linser man kan använda för att få schyssta ljuseffekter.. -
Haha, den fetaste brädan jag har sett iallafall!
Nästan lika stor som min……bräda alltså… -
Den goa brädlappen behöver bara lite flesh color, och barnfamiljerna lämnar våra stränder ifred
Logga in för att svara.