Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › slutet nära, surf imorrn!
-
slutet nära, surf imorrn!
Publicerad av ian på 14 november, 2005 vid 19:12http://www.windguru.cz/int/index.php?go=1&lang=eng&wj=msd&tj=c&odh=0&doh=24&fhours=180&vs=1&sc=86
sjuukt kallt o sjukt oblåsigt på g, imorrn måste jag ut! det måste du med, fatta hur kört det är sen, kanske redan nu ska börja fundera på alternativa syselsättningar för att slippa klättra på väggarna.
sååå, vem rockkar o vem gråter? själv drar jag till f-bay sjukt tidigt imorrn om ingetr bättre erbjuds.
nån som e på lite hockey annars senare i veckan
hakman svarade 19 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 29 Svar -
29 Svar
-
Är verkligen slutet nära?
Kunnde ju köra januari ut förra året! Ser man det på det viset så har vi ju 3 tropiska måander kvar, am I right? -
jo hänger också på året runt men man sticker ju inte ut o´sunkkör när det blåser 4m/s Nord o e minus tre liksom, o de e så d kommer va nu närmsta månaden
-
va!? har du ingen soul!?
filmerna från gettot med nicke i badbycor i typ devember vittnar om annat….
-
kan inte staten bygga en indoor w-surf lokal, så vi får använda badbyxorna i vinter utan att dra utomlands o grejer…
-
hehe. nu har du nog fått nått om bakfoten, nikke kör allt som oftast våtdräckt, medan ian kör badbyxor, jeans, å även andra skrämmande små plagg
-
hehe, jo det är sant, när man blir riktigt desperat så duger väl det med men är så sjuukt sugen på att ladda framåtar nu och längtar inte till sunkig nordvind.
-
När du säger “å även andra skrämmande små plagg” kommer jag genast att tänka på den gammle räven http://www.string-emil.de
Är det något sådant du menar? -
vi har funderat på det men kände att lyckan av bilderna på kostymsurfet inte riktigt vägde upp mot lyckan av allt lösgodis vi kunde köpa för samma pris
-
haha, string-emil, den gamle räven. hade nästan glömt bort honom. fin människa, på alla de sätt.
/alex, som inte pallar med 5 timmars uppsats-skrivning imrgon bitti. -
hahaha, nationella prov, fäsen va gööödit mannen! bara sitta o kladda nr atllt man kan tänka på, det lööser sig
edit: nämnde jag att jag ska ut o köra med fedetryck imorgon?
-
man lyckades skrapa ihop till ett par fina timmar med 5.6:an på eftermiddagen ändå. å då snackar vi fanimej fedetryck! alla andra körde 4.0-4,5! måste skaffa ett mindre segel asså…
-
göttit, här blev det fyrnoll me fedetryck tidigt men så började det dö ut. kör du 5.6 som minsta? änna dags att komplettera med ett manic 4.7 då, fett göödit
-
jag jobbar på det där med en 4.7:a, men det är svårt att hitta något som passar både mitt ekonomiska och geografiska läge. framför allt sedan man körde av fenan andra gången jag använde den och nu måste köpa ny sån åsså. blä.
Logga in för att svara.