Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing slutet nära, surf imorrn!

  • clemens

    Medlem
    15 november, 2005 vid 18:33

    Alex, det är en sak att du inte har mindre segel än 5.6, därmed inte sagt att du måste lura den stackars nybörjaren att även han ska köra 5.6 överiggad när han mycket väl har mindre segel såsom 5.0 och 4.2…
    jag ahr nog hört, fan va låååågt

  • alexasu

    Medlem
    15 november, 2005 vid 19:53

    vaddå? det var väl hans eget val? jag sa att han inte skulle gå hem å hämta 4.2:an för då skulle han inte hinna ut innan mörkret föll på, men jag påpekade att han kunde snylta på din 5.0:a, vilket han av egen vilja beslutade att inte göra.

  • tont

    Medlem
    15 november, 2005 vid 22:20

    Det är rätt, hacka på nybörjaren bara. han har inga känlsor. Ni borde veta att jag även i nyktert tillstånd totalt saknar ryggrad och karaktär och skulle tagit fram pulkan i augusti om ni sa att prognoserna lovade snö. Dagen var ju dock inte helt misslyckad, saknar dock 60% rörlighet i vänstra armen efter ett intimt möte med bommen, men vad gör man inte för att få titulera sig vän till asu o clemens.

  • alexasu

    Medlem
    15 november, 2005 vid 22:38

    ja, man har ju en del ställen på kroppen som ömmar nu. kastfallen får lixom lite extra krydda när man är fett överriggad och kör på djup slör med oregelbundet och ovanligt mycket chop snett bakifrån.

  • ian

    Medlem
    15 november, 2005 vid 23:41

    jag vet hur det känns, men jag kallar det för framåtförsök, får fler brudar då wink.gif

  • alexasu

    Medlem
    16 november, 2005 vid 13:17

    haha, men jag får nog inga brudar vad jag än kallar mina kastfall, för jag är äckligt och otrevlig.

  • tont

    Medlem
    16 november, 2005 vid 14:29

    Det härliga är att här var det meningen att någon skulle skriva något tröstande till alex i stil med näää det är du inte alls men sådana kommentarer lyser med sin frånvaro. tolka tystnade asu

  • clemens

    Medlem
    16 november, 2005 vid 14:31

    Vad är det jag hör? äcklig och otrevlig?
    Jag uppskattade i varje fall rekordförsöket på “dansk 5krona i näsa” på fysiken idag, mycket mer än vår lärare lotta…

  • clemens

    Medlem
    16 november, 2005 vid 14:40

    och här kommer en närbild, senare även en film där alex freestylar lite med tyngder och skit, samt vår lärares kommentar “usch vad äckligt”

  • tont

    Medlem
    16 november, 2005 vid 15:31

    Se där! Det är ett mysterium att en sådan ståtlig 18-taggare, med så fängslande kroppsfuktioner ska behöva fika sympati på en internetsida. Ut o möt världen med huvudet högt och byxorna på för en gångs skull alex. Du kan söka till någon kringresande cirkus eller dylikt. Funkar det inte kan du alltid tröstäta ett par bigpack och se på tjockisar på ricky lake för att må bra….inte för att jag vet något om detta.

  • ian

    Medlem
    16 november, 2005 vid 17:45

    “haha, men jag får nog inga brudar vad jag än kallar mina kastfall, för jag är äckligt och otrevlig.”

    woah! jag lär ju ha hittat min soulmate! shocked.gif

  • niklas_s

    Medlem
    16 november, 2005 vid 18:03

    nej ian. däremot gör du snygga kastfall, men får endå brudar som e äckliga och otrevliga

  • ian

    Medlem
    16 november, 2005 vid 18:10

    hahahaha, jo o dessutom får jag inte fler men mer wink.gif

  • hakman

    Medlem
    16 november, 2005 vid 18:15

    Känns som om du slog huvet på spiken nikke. hehe
    Hakis

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing slutet nära, surf imorrn!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.