Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Slutresultat formula 2007?

Taggad: 

• Slutresultat formula 2007?

Publicerad av lindqvist på 7 oktober, 2007 vid 19:11

Är det någon som vet om det är på g att sammanställa resultat formula 2007 ?:confused2:
    Alla resultat finns på vindsurfingförbundet utom SWT1 Stockholm, Swe223 har 07-06-18 lagt in i forumet resultat totalt för SWT1.
    Det hade varit roligt att få reda på slutresultatet.
    Samtidigt hoppas jag att det blir fler deltagare i formula nästa år, jag tycker det har varit en rolig säsong med mycket vind!!!!:smile:

Har för övrigt ett RS4/9.8med NP X9/530 och ett RS4/11.6 med northmast580 till salu.

Fredric 0708-578900
    Swe 90

lindqvist svarade 17 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • Oregistrerad

Gäst
    11 oktober, 2007 vid 15:02

Finns en film från Formula SM i Karlstad på http://www.surfsession.se

• swe-496

Medlem
    11 oktober, 2007 vid 15:47

Jag ska sammanställa totalen så fort jag får alla resultat från första deltävlingen. Jag har lagt in alla andra deltävlingar, men saknar från första för att kunna göra totalen helt klar. Vill inte lägga ut den halvfärdiga totalen.

• lindqvist

Medlem
    11 oktober, 2007 vid 16:56

Ok!!!

Då vet vi att det är på g……:smile:

Fredric

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Slutresultat formula 2007?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.