Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › sluttvinnat
-
Ju mer linorna tvinnas desto kortare blir dom ju, vilket alltså får samma effekt som att trimma ner kiten. På vissa modeller kan det även vara så att säkerhetssystemet inte funkar optimalt om linorna är tvinnade.
-
acemattias;678877 wrote:Det basta med LF forutom grejorna ar att det ar som en familj:grin: ett bra alternativ till nazist rorelsen for ensamma osakra stackare.
Det stämmer, jag har faktiskt sedan några år helt slutat betala årsavgiften till nazisterna.
-
dadil;679204 wrote:Det stämmer, jag har faktiskt sedan några år helt slutat betala årsavgiften till nazisterna.
Va får du gratis kites och brädor nu alltså??
-
Surf Nazis Must Die (1987)
When the grandson of a gun wielding woman is murdered by neo-nazi surf punks in the post-apocalyptic future… -
Pepä;679211 wrote:Va får du gratis kites och brädor nu alltså??
nej, jag får betala dyrt för att få vara med i familjen. därför jag inte har råd med nazistavgiften längre.
-
dadil;679342 wrote:nej, jag får betala dyrt för att få vara med i familjen. därför jag inte har råd med nazistavgiften längre.
Hur e det med lillfittan?? Hälsa 🙂
-
jodå, lillfittan kom precis hem från 2v i Thai wake park, själv var jag nere i Abu Dhabi för att bryta av ett finger.
hur är det med hasse då?
-
var i Brazil o körde vågor en månad i nov!
krya på dig 🙂
Hälsa
Logga in för att svara.