Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › SM i fejkade surfbilder.
-
Svar till:
HA HA HA Det var dn roligaste traden jag sett pa laenge. Har inte skrattat sa mycket sen…..
Grymt fina bilder, nu vet man i alla fall att man aldrig kan ta era bilder seriost laengre. Fan nu maste jag inforskaffa photoshop och laera mig lite… e det svååårt eller?[/ QUOTE ]
http://www.good-tutorials.com/ 5300 tips på vad man kan göra.
Programmerarna på adobe säger att det finns ingen av dem som kan hela photoshop. Så svar: relativt svårt.
Men lätt att komma igång. -
jag tror snarare att det dom syftar på är att det finns så otroligt mycket grejer som inte alla använder att därför är det ingen som kan hela programmet.
typ som att jag ytterst sällan jobbar med effekter, medans andra nästan aldrig har använt vare sej snabbmask, lagerbanor eller bildjusteringsmöjligheter men vi ändå kan kalla oss riktigt duktiga på programmet oavsett vilken bit vi har utelämnat från vårt kunnande.om jag ska sluta besserwissra mej så otroligt stort program som ändå är lätt att sätta sej in i.
-
Ja, programmet kan användas till allt. Jag började med 2,5 ser lite mulle meck ut idag.
Logga in för att svara.