Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › SM i Speedvindsurfing i Torkelstorp.
-
SM i Speedvindsurfing i Torkelstorp.
Publicerad av lasse-n på 16 september, 2016 vid 16:05Glöm absolut inte att boka in 24-25 september (reservhelg 1-2/10) för SM i Speedvindsurfing i Torkelstorp. Det är väldans viktigt att du kommer i år. Vi behöver vara 20 man för att behålla SM-statusen, så det hänger på att just DU kommer!
Håll koll på TTVK hemsida.
lasse-n svarade 8 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Vad krävs för att vara med?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
-
@Lasse N 741310 wrote:
Glöm absolut inte att boka in 24-25 september (reservhelg 1-2/10) för SM i Speedvindsurfing i Torkelstorp. Det är väldans viktigt att du kommer i år. Vi behöver vara 20 man för att behålla SM-statusen, så det hänger på att just DU kommer!
Hur kommer det sig att det måste vara 20st deltagare för att behålla sm-status? I formula är det vanligt med ca 8-10 deltagare och ändå ha sm-status.
-
Någon som har koll på vindarna då tävlingen skall ske?
Undrar hur man gör med gps det krävdes någon speciel gps enligt hemsidan.Skickat från min iPhone med Tapatalk
-
Hej Voivoi!
Det borde finnas någon som kan låna ut en GPS till dig. Eller hur gubs?
De flesta speedrävar har minst 2 enheter. Om jag kommer ner från Stockholm så kan du låna en av mina.
-
Hej Mick
Tackar å bugar.
Då får vi hoppas på vind till helgen.Skickat från min iPhone med Tapatalk
-
Ser ut att vara flyttad.
Enligt hemsida står det 1-2 okt.Skickat från min iPhone med Tapatalk
-
Ser ut bli av nu med vinden är på, tar ni swisch, har aldrig kontanter på mig 😱
Ska kolla hur man hittar dit med 🙈Skickat från min iPhone med Tapatalk
-
I morgon bestäms det om det blir tävling 1-2 oktober eller om det blir framflyttat.
-
Blir det tävling, har lite svårt att tyda hemsidan.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Logga in för att svara.