• SM på Haga

Publicerad av tropic på 18 januari, 2005 vid 17:47

Tjaba alla glada!
    Enkel fråga bara: Är någon helg bokad för SM än?
    /Perra

ptcruiser svarade 20 år sedan 12 Medlemmar · 23 Svar
  • 23 Svar
  • imported_macts

Medlem
    18 januari, 2005 vid 17:52

Enligt http://www.owc.nu så kommer dom inte att arranger SM (eller några andra tävlingar) i år. Tävlingsorganisationen behöver vila upp sig. Men vi kan ju åka dit och rocka ändå.

• anonym-anvandare

Medlem
    18 januari, 2005 vid 17:57

Va säger du?? Det är ju en av årets höjdpunkter juh! Perfekt att dra med sig polare och få dem intresserade av sporten. Men, räkna med att jag drar ett par turer till Haga ändå… Jaja, hoppas verkligen ledningen ändrar sina planer…
    /perra

• imported_macts

Medlem
    18 januari, 2005 vid 18:03

Ja, det är sorgligt men sant. Dock så förstår jag dom, det är ett jättearbete många lägger ner för att få ett arrangemang som SM att funka. Jag är övertygad att dom kommer igen med nya krafter nästa år.

• sinclair

Medlem
    18 januari, 2005 vid 18:28

Med tanke på det så kommer det säkert att blåsa sjukt mkt de dagarna. Jag bokar också in den helgen! smile.gif

• niklas_s

Medlem
    18 januari, 2005 vid 18:29

ingen på konfen som känner nån från utebad.nu? hade man bara fått dit nåra baljor så kan ja lova att de kommer samlas folk, med eller utan tävling

cool.gif cool.gif

• tropic

Medlem
    18 januari, 2005 vid 19:03

Låter asbra…fasen, tänk om det kan bli folkfest ändå…bara för att den här tråden skapades. laugh.gif Det tycker jag att vi jobbar för grabbar och tjejer!! Men tillbaka till min urprungsfråga…vilket datum? Är det typ 20 maj, lr?

• naish

Medlem
    18 januari, 2005 vid 19:24

Asså kan inte klagshamn fixa sm? Dom behöver fan fixa någon freestyle tävling istället för deras lilla race tävlingar som dom har. Där e ju bara fett perfekt. Stor yta,grym bris,grunt och så klart att det är i SKÅNE cool.gif. skulle varit riktigt ball att ha d där. Va tror ni?

• anonym-anvandare

Medlem
    18 januari, 2005 vid 20:04

Behövs SM när det finns WINDSURF SESSION? : )

• anonym-anvandare

Medlem
    18 januari, 2005 vid 20:51

Ja då får man väll dra på WINDSURFSESSION å hoppas att det blåser i år….

Å hoppas det blir WAVE CLASSIC i höst!!

• styret

Medlem
    18 januari, 2005 vid 21:07

inget SM i år som det ser ut nu.

som mac säger. det är ett sjukt jobb som behöver läggas ner och den tiden finns inte riktigt nu.
    ambitionen är självklart att komma tillbaka igen men inte i år.

hoppas ni dyker upp på haga nån gång under våren och sommarn iallafall, det kommer vara konstant fest och jag hoppas på att kunna komma ut till många olika spots under sässongen.

• imported_macts

Medlem
    18 januari, 2005 vid 21:13

Vi kommer ändå, Styret..

• styret

Medlem
    18 januari, 2005 vid 21:50

det låter bra mac. det lär itne gå fel. Olleponken flyttar ju hit snart med och värmr upp i san TSanda.

asså fan, jag är full nu…

• getwet

Medlem
    19 januari, 2005 vid 07:45

Klart att det blir ett SM Kristiflygarhelgen på Öland….S.et i SM behöver väl inte bara stå för Svenska….många ord börjar på S som man kan tävla i blush.gif

• dr-masse

Medlem
    19 januari, 2005 vid 08:20

Ah, jag förstår, jag förstår…

Du menar som Spännafastbrädornaordentligtpåtaketsådeintehamnarigrillenpåbilenbakom Mästerskap? 😉

Många fina mästerskap kan det bli, jag riktigt känner det på mig!

Så länge vi undviker S&M så går väl det mesta bra, ah.

SM På!

• styret

Medlem
    19 januari, 2005 vid 10:01

just ett sånt mästerkap

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.