• getwet

Medlem
    19 januari, 2005 vid 11:41

Osså “StämplaplattanimattanpåE22” mästerskapen….. cool.gif

Ser gärna fler förslag på S mästerskap i denna tråd….

Men du Masse…fattar inte riktigt varför vi ska undvika en gren sådär bara? confused.gif
    Styret eller Carbone (kanske dom gör det tillsammans, paråkning så att säga) har nog redan vunnit den av dig censurerade men ack så populära mästerskap.

• styret

Medlem
    19 januari, 2005 vid 11:56

skjutanerkitarmedlysraketmästerskap

• dr-masse

Medlem
    19 januari, 2005 vid 12:27

Censur och censur… de får gärna tävla i den grenen (och där finns det minsann något att fundera över i just det ordvalet). Inte jag. 🙂

Tänkte mest att det är roligare med SM där man a) antingen själv kan vara med eller b) faktiskt kan tänka sig att vara domare eller åtminstone åskådare.

Vad tycker du? 😉

SM På!

(nu tycker i alla fall inte jag att vi borrar vidare i just den här delen av potentiella mästerskap, de inre synerna gör att jag börjar se dubbellt, får handsvett och känner för en rejäl whisky)

• adde

Medlem
    19 januari, 2005 vid 14:20

Så här såg det ut förra året när SM gästade Haga (S till vänster och M till höger) laugh.gif

26%20Elitidrottande_vindsurfare.jpg

Fotograf: C_C (http://www.baconman.nu/cc/)

/adde

• getwet

Medlem
    19 januari, 2005 vid 21:14

Ordvalet var ytterst finurligt, lite filosofiskt nästan över det hela. smile.gif

Själv tänkte jag följande mästerskap enligt din bokstavsordning….

A. Sistpåslalombana mästerskap. Där kan man själv vara med och få stora framgångar.

B. Det där med att vara domare har jag klurat ut för länge sedan och då ska jag vara ensam sådan på Slampamästerskapen blush.gif Men jag behöver nog dig som notarie.

Sedan finns det en hel del andra “grenar” där jag ger stalltips om eventuella vinnare, dom kallar mig Betson så att säga.

Följande grenar bör tas med på Haga kommande Kristiflygar helg.

Supersizesusp mästerskap: Här är Kalmar Robban den otvetydiga vinnaren. Här skulle jag satsa varenda krona på det namnet.

Slängdikäften mästerskap: Tre namn är värda att titta närmare på. NikTS, Styret och jag själv faktiskt. Här skulle jag satsa en femma extra på NikTS, har visat sig oerhört stark och envis sent in på timmarna. Otrolig styrka även när solen gått upp i fågeltornet….Själv har jag tränat en del men är lite till åren gången och tappar tempo en aning på slutet. Sen har vi uppstickaren Styret, trots sin ringa ålder en riktig klippa i grenen men har inte riktigt erfarenheten som krävs. Blir som en utseglad Naish efter halva natten, går ej att styra upp sedan. Men med hjälp av TABI kan han bli livsfarlig.

Sistaslurken mästerskap: Finns det någon annan än Carbone….nä just det. Klockren vinnare i den kategorin. Här kommer jag att lägga varenda krona på det namnet.

Hoppas att fler kommer med förslag så att vi kan träffas på windsurfingens huvudstad Haga Park till våren med en massa SM….

• tabi

Medlem
    20 januari, 2005 vid 07:31

Som coach till Styret kan jag avslöja att ni kommer få det jobbigt i den grenen.. mycket jobbigt! smirk.gif
    Frågan är om det är lönt för er att åka ner överhuvudtaget. wink.gif

Vi ses på Haga, oavsett vad det blir för SM!

• styret

Medlem
    20 januari, 2005 vid 08:53

sälja-en-jungfrus-själ-till-satan mästerskap.
    möjlig plats vår husvagn. jag ska snickra ett altare i förtältet.

säljasmuggelölsmästerskap. vem tar hem segern i år? Tar Paddy hem pokalen som vanligt eller blir det den nya uppstickarn som i min och carbones telefonböcker går under namnet “mjölkbilen”.

när vi ändå är inne på öl så är väl surplasmuggelöl mästerskap¨också ett måste. här skulle jag nog satsa mina tonårsfjun på nik efter en briljant uppvisning förra året.

satansåfull mästerskap. Svårtippat. vi var många som kvalificerade in i proklassen förra året men starkast var nog tungsurfs största dragspelsfan Holm som ju hade en fantastisk sässong förra året.

• ptcruiser

Medlem
    20 januari, 2005 vid 13:53

Hm
    Jag misstänker om MTS kommer blir det nog dött lopp mellan
    honom och mig i sista slurken tävlingen.
    Det tråkiga med en tävling är ju att då hinner vi inte umgås
    med våra vänner. Som förra året vi kunde ju inte sitta i eran ring av bilar och mysa i den ljumma sommarvärmen.
    Jag säger bara en sak
    Slaom is back.
    Tänk att sätta ett flak öl ute vi en boj
    Racet pågår tills flaket är utdrucket
    Den som sedan hittar in till land har vunnit
    Nick TS hittade inte in till land för två år sen
    Han gick naken tillbaks ända från Beijershamn
    (Carbone)
    PS kan man döpa Sofie till Carbine

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.