Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SM surfing Torö Söndag

• SM surfing Torö Söndag

Publicerad av jesper-b på 25 november, 2011 vid 12:35

Tja, det finns nog fler bra anledningar att åka till Torö närmaste dagarna (t ex prova ett HSM Firelight). Men ytterligare en är ju att SM i surfing är planerat att gå av stapeln på söndag. Om det blir av är det första gången på fyra år. Arrangörerna har givit sitt ‘final call’ och allt är på. Bara hoppas att vågorna dyker upp också. Så på med varmaste skoteroverallen, regnkläder mm och kolla in!

Vi har ju till och med ett lokalt hopp i form av Tim Latte.

Självklart neoprenet på också så man kan både segla och surfa (inte jag pga min fot, men ni andra).

http://nynashamnssurfklubb.blogspot.com/

http://surfforbundet.se/smopen2011/

/JB

PS: Redax – borde ni inte ha detta på startsidan?

oldschool svarade 13 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • challgren

Medlem
    25 november, 2011 vid 12:49

Tack för tipset Jesper…lägger upp!

• oldschool

Medlem
    25 november, 2011 vid 14:35

Räknas man inte som lokalt hopp? Är det för att man är smålänning eller för att man är passé??? 🙂

• jesper-b

Medlem
    25 november, 2011 vid 15:01

Pär,
    Visst rippar du, men… det är nog inta att du är inflyttad och Latte född och uppväxt här hemma som gjorde att jag nämnde Tim och inte dig… men… huga, det känns känsligt det här… alltså Latte har ju utvcklats grymt sista åren. Jag skulle säga att han har stor chans till guld.

Men visst fasen ska jag hålla på dig också!! När du skåpat ut både Latte och Medows och allehanda skåningar, ska jag dessutom stå där och skämmas ordentligt för att jag inte utan påminnelse tänkte på dig som SM-vinnare. Go old-school go!

/JB

• oldschool

Medlem
    26 november, 2011 vid 14:59

Alla dessa grommets 🙂 Laddar upp med lite småländska isterband å lite julöl för att smörja den värsta rosten! Ser det hela som träning inför nästa sm om en sisådär 4 år då man kan köra Kahuna (40 plus) istället!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SM surfing Torö Söndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.