Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SM veckan i Malmö 28-30 Juli!

Taggad: 

• joachim_larsson

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 21:15

Du har helt rätt men faktum är att TV når ut till många flera än Malmös västra strand, men man kunde gjort både och.

Var du på finalen så var det helt annat faktum massor av folk och mycket trevligt.

Ha det!

• bohm

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 21:52

Det är SVT som har fler tittare, men det blir ganska pinsamt när man bjuder in vänner och familj att komma att titta…. Dessutom finns det VÄLDIGT mycket turister, just i västra hamnen och det skulle kunna ge mervärde i andra länder.

En fråga man kan ställa sig är; varför kördes deltävlingarna där de gjordes? Finns det något BRA svar på det så backar jag med en gång. SVT fanns inte där… åskådarna fanns inte där… Vinden fanns inte där….

Man kan också undra om de som tittar på SVT är speciellt intresserade, eller om de går och hämtar Kaffe när KONA kommer på TV. Hade man haft tävlingen närmare land hade åtminstone malmöbor och turister fått se något som dragit intresset till sig… För du måste väl hålla med om att det är intressantare att titta på KONA live än på TV.

Men jag spiller ingen sur mjölk på tävlingen.. Den genomfördes kanon BRA! och då inräknar jag in KonaNordic, och jocke,, som verkar vara en “no-problems” hyvens kille. Jag tror att jag kommer delta nästa år, men “SM i brädsegling” kan bli bättre!!

• joachim_larsson

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 04:42

Vi lever med livet och tar med det god och utvecklar det som inte var bra.
    Kanon kul att så många formulaseglare kom och deltog, kan nog tänka mig
    att detta formatet blir skitbra.

PS: jag tror att de flesta som satt och såg på sporten satt kvar, men det bästa vi kan göra är att sprida svt.play och inslaget til så många som möjligt.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SM veckan i Malmö 28-30 Juli!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.