Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SM07, slagga bil

  • SM07, slagga bil

    Publicerad av mbkpeter på 29 maj, 2007 vid 21:47

    Går det slagga i bussen i närheten av stugan, eller där det är.. Har aldrig varit på plats innan. Kan man dricka öl på festen, sedan sova i bussen jämt helt eneklt?

    klang svarade 17 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • hellgren

    Medlem
    30 maj, 2007 vid 07:27

    Jag är nyfiken på svaret till peters fråga, och vill lägga till en egen fråga. Hur är stranden där? Långgrunt? Får man plats att åka lite utan att vara med i tävlingen?

    /Hellgren

  • philippos

    Medlem
    30 maj, 2007 vid 07:44

    Prognosen säger just nu ostlig vind under hela helgen och eftersom tävlingen är mobil så finns det möjlighet att det blir Klagshamn istället för Lomma/Habo.

    Vet inte riktigt hur det blir med solchanserna men det verkar bli varmt iaf. Blir väl till att hoppas på bris i klagan.

  • Oregistrerad

    Gäst
    30 maj, 2007 vid 08:25

    Lördag
    Mellan nordost och ost, 6-10 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 9 m/s
    Söndag
    Ost, 3-7 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 8 m/s

  • hellgren

    Medlem
    30 maj, 2007 vid 08:31

    OI! Jag uppskattar prognoserna som rullar in, men ni svarar inte riktigt på någon av frågorna..

  • bladh

    Medlem
    30 maj, 2007 vid 08:46

    Blir tävlingen i Habo Ljung så är det väldigt långgrunt. Finns lite sandbankar som jag tom går på grund på med min 25cm fena ibland :tongue: . Om det blir i Klagshamn är det inte alls lika långgrunt men med lite inslag av sten (dock uppmärkta nu). Tror nog att man får plats o köra lite jämte tävlingen.

  • hellgren

    Medlem
    30 maj, 2007 vid 08:50

    Härligt! Tack Bladh, då hoppas vi på Habo då 🙂
    Hur ser det ut med att sova i parkad bil?

  • klang

    Medlem
    30 maj, 2007 vid 09:04

    Hej alla,

    Både Klagshamn och Habo Ljung är långgrunt, och det går alldeles utmärkt att sova vid båda klubbstugorna i bil. Notera att klubbstugan i Lomma (LBWS) ligger precis intill ett nybyggt höghusområde, så nattliga aktiviteter önskas utföras lågmält 🙂

    Som ni noterat så ser det ut till att bli ostliga vindar till helgen. Eftersom tävlingen är mobil så flyttas den kanske till Klagshamn. Information om detta kommer gå ut på Steffo på fredag eftermiddag runt klockan 18.00. Oavsett så är inregistreringen för alla tävlande i Habo Ljung, där får ni även mer information om tidigaste start etc. Anledningen till detta är att vi håller oss till den information som gått ut till de tävlande, vi vill begränsa förvirringen. Jag hoppas vi uppnår vårt syfte och er förståelse.

    Robert Klang
    LBWS

  • hakman

    Medlem
    30 maj, 2007 vid 10:26

    Hoppas verkligen på att det går av i Klagshamn. Bättre spot för freestyle får man ju leta efter.

  • klang

    Medlem
    30 maj, 2007 vid 16:04

    @Hak 387009 wrote:

    Hoppas verkligen på att det går av i Klagshamn. Bättre spot för freestyle får man ju leta efter.

    Jepp, men habo ljung rockar rätt fett det också… 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SM07, slagga bil

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.