Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Smack ONE
-
Smack ONE
Publicerad av gurra1978 på 18 maj, 2009 vid 18:46Ännu en headcamfilm från kulingvarning.nu
stoorfaen svarade 15 år, 11 månader sedan 11 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Härlig ”våt” känsla, som om man själv är på vattnet när man ser filmen.
Och visst är det så, FsW åt folket….. -
gurra1978;547426 wrote:Ännu en headcamfilm från kulingvarning.nu
TACK!
Måndagskvällen är räddad. Hundramiljarder gånger bättre än allt jävla skit på TV’n.
Gött mos helt enkelt.:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:eek::D -
grymmehärligt, tackar för rullen. Bra känsla, bra surfat, bra allt. Bugar mig djupt
(och önskar att jag INTE bodde i Umeå för tillfället) -
Gillar dina filmer skarpt, alltid passande musik som bidrar till den sköna känslan man får.
-
Tack allesammans. Jag mår bra av att kunna sprida lite surfglädje, från Varberg hela vägen upp till Umeå
-
Skön film Gurra!
Gör du nåt med färgerna i redigeringsprogrammet eller levererar din kamera så höga kontraster? Ser riktigt snyggt ut!/Mikael
-
Jag ändrar inget med färgerna. Goprokameran har fin färgåtergivning tycker jag. Däremot drar komprimeringen ner kvalitén rätt mycket sen så gör vimeo någon komprimering med tror jag. Råmaterialet från kameran är RIKTIGT bra för de slantarna.
Snart kommer vi alla vara teletubbies på freestylewavebrädor
-
gurra1978;547451 wrote:Jag ändrar inget med färgerna. Goprokameran har fin färgåtergivning tycker jag. Däremot drar komprimeringen ner kvalitén rätt mycket sen så gör vimeo någon komprimering med tror jag. Råmaterialet från kameran är RIKTIGT bra för de slantarna.
Snart kommer vi alla vara teletubbies på freestylewavebrädor
Aha ja i sånt fall kan jag tänka att det är bra kvalite.
Personligen tycker jag det var trevligare när ni la upp filmer i filformat eftersom kvaliteten var bättre plus att streamade videos i webbläsaren via flash har lite kvar att önska innan det blir bra.:wink:Tack för grymma filmer!
-
Härligt att se! Gurra, du har blivit j-igt duktig på att segla, helt klart! Och att du sprider det hela med så fina klipp gör det inte sämre…
(j-ar vad omkörd man blivit. igen… men det är roligare på vattnet än någonsin, uj, uj, uj, vad jag saknar lite vågsegling nu!)
Logga in för att svara.