• dala-lama

Medlem
    18 maj, 2009 vid 18:58

Härlig ”våt” känsla, som om man själv är på vattnet när man ser filmen.
    Och visst är det så, FsW åt folket…..

• doffe

Medlem
    18 maj, 2009 vid 19:22
    gurra1978;547426 wrote:
    Ännu en headcamfilm från kulingvarning.nu

TACK!
    Måndagskvällen är räddad. Hundramiljarder gånger bättre än allt jävla skit på TV’n.
    Gött mos helt enkelt.:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:eek::D

• calle_b

Medlem
    18 maj, 2009 vid 19:23

grymmehärligt, tackar för rullen. Bra känsla, bra surfat, bra allt. Bugar mig djupt 🙂
    (och önskar att jag INTE bodde i Umeå för tillfället)

• m3lk3r

Medlem
    18 maj, 2009 vid 19:29

Gillar dina filmer skarpt, alltid passande musik som bidrar till den sköna känslan man får.

• gurra1978

Medlem
    18 maj, 2009 vid 19:37

Tack allesammans. Jag mår bra av att kunna sprida lite surfglädje, från Varberg hela vägen upp till Umeå 😉

• stewen

Medlem
    18 maj, 2009 vid 19:39

Skön film Gurra!
    Gör du nåt med färgerna i redigeringsprogrammet eller levererar din kamera så höga kontraster? Ser riktigt snyggt ut!

/Mikael

• gurra1978

Medlem
    18 maj, 2009 vid 19:43

Jag ändrar inget med färgerna. Goprokameran har fin färgåtergivning tycker jag. Däremot drar komprimeringen ner kvalitén rätt mycket sen så gör vimeo någon komprimering med tror jag. Råmaterialet från kameran är RIKTIGT bra för de slantarna.

Snart kommer vi alla vara teletubbies på freestylewavebrädor 🙂

• ola-h

Medlem
    18 maj, 2009 vid 20:07

Grymt bra. Kul att se.

• stewen

Medlem
    18 maj, 2009 vid 20:14
    gurra1978;547451 wrote:
    Jag ändrar inget med färgerna. Goprokameran har fin färgåtergivning tycker jag. Däremot drar komprimeringen ner kvalitén rätt mycket sen så gör vimeo någon komprimering med tror jag. Råmaterialet från kameran är RIKTIGT bra för de slantarna.

Snart kommer vi alla vara teletubbies på freestylewavebrädor 🙂

Aha ja i sånt fall kan jag tänka att det är bra kvalite.
    Personligen tycker jag det var trevligare när ni la upp filmer i filformat eftersom kvaliteten var bättre plus att streamade videos i webbläsaren via flash har lite kvar att önska innan det blir bra.:wink:

Tack för grymma filmer!

• drakglenn

Medlem
    18 maj, 2009 vid 20:51

Riktigt grym film gurra 🙂

/Glenn

• dr-masse

Medlem
    18 maj, 2009 vid 21:07

Härligt att se! Gurra, du har blivit j-igt duktig på att segla, helt klart! Och att du sprider det hela med så fina klipp gör det inte sämre…

(j-ar vad omkörd man blivit. igen… men det är roligare på vattnet än någonsin, uj, uj, uj, vad jag saknar lite vågsegling nu!)

• gustavl

Medlem
    19 maj, 2009 vid 07:45

Kalasrulle Gurra! Kul att se

• stoorfaen

Medlem
    19 maj, 2009 vid 08:22

Som sagt, när jag blir stor vill jag steka macka sådär! 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA