Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Smarholmen idag

• Smarholmen idag

Publicerad av hope på 22 oktober, 2004 vid 06:16

Tänkte sticka ut och segla på Smarholmen (Onsala) idag typ vid lunchtid….ser ut att funka på SW. Vore kul med lite andra galningar på vattnet.

/Henrik

anonym-anvandare svarade 20 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • marty

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 07:26

F-n… Jag ska till Jönköping idag. Hade gärna hängt på dig annars Henrik. Måste bli fina vågor vid grundet cool.gif Vindriktningen är ju perfekt + att det blåst inatt laugh.gif SLäng gärna upp en rapport sen !

• lars_k

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 07:39

Kolla om du hittar några vridande vågor nånstans där ute. Då hänger jag på nästa gång.
    Vill ha sidvind på vågen ju… tongue.gif

• endy

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 08:33

Därför du åker till Apel eller wink.gif

• lars_k

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 08:46

Apel suger vid SW-WSW. Finns inget bra sideshore-ställe på västkusten vid SW mej veterligen. Förutom Dogge. Tror jag drar till Hstd imorgon…
    Idag får jag nöja mej med Lejet… tongue.gif

• endy

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 09:08

Är du tidig på det imorgon kan Vilshärad vara nice, vinden ska ligga på S-SV vilket ger rätt shysst vinkel, babord dessutom, dedu
    Sen kan man ju köra in till Shitten och köra på lunch/e.m

• lars_k

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 09:33

Japp. Jag ska försöka vara tidig imorgon. Så vi kanske ses i Vilshärad! =)

• lars_k

Medlem
    23 oktober, 2004 vid 16:25

Fan vilken fet dag i Vilshärad! 4 timmar med uppåt 3 m fina linjer och nära sideshore, trots bara 5.3. Bra tryck stundtals iofs. Får bli Vilshärad fler gånger. Man kan ju bara ana hur bra det blir med mer vind. Lika bra som Ringenäset fast åt andra hållet. Såg inte till ditt ödleskinn dock..var du nån annastans?
    Man borde fan flytta till Hstd… tongue.gif

• endy

Medlem
    23 oktober, 2004 vid 16:29

Ja fy fan, jag var med min mespropp till kompis inne på dogge och fristajlade, gött att du fick smacka lite läpp, har haft årets bästa dagar där med 4,0-4,5 och logo till mast.
    Järnet fyr fan

• lars_k

Medlem
    23 oktober, 2004 vid 16:49

Haha. Fristajl….

• basse

Medlem
    24 oktober, 2004 vid 09:28

.. ja satan vad bra det var.. kan inte släppa det…

• endy

Medlem
    24 oktober, 2004 vid 12:05

JA fy fan vad gör man inte för sina polers, men imorgon har jag egen bil så då blir det Vilshärad!
    Läjet rules wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    28 oktober, 2004 vid 10:47

Hej, Jag har bott på Onsala i ett år men har inte hittat något vågställe här. Är Smarholmen bra? Är det för hopp eller ridning?

Mvh
    Christian

• marty

Medlem
    28 oktober, 2004 vid 16:04

Kan bli stora vågor ute på revet / grundet mellan onsala sandö och virken på SV. Annars är det rejäla dyningar innaför det. Även mellan tjuren och kalven på norrsidan Smarholmen kan det vara en del sjyssta vågor / ramper.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 oktober, 2004 vid 08:16

Hej!

Hittar inte Smarholmen på Eniro Vart ligger det?
    Vägbeskrivning tack!

/Jan

• marty

Medlem
    29 oktober, 2004 vid 10:04
Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Smarholmen idag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.