Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › smhi – 92 prognoser av 93 fel
-
smhi – 92 prognoser av 93 fel
Publicerad av kaiser på 3 augusti, 2004 vid 16:21anonym-anvandare svarade 20 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Svar till:
Bara för de rike, Bud!
[/ QUOTE ]
Filmintäkterna täcker kostnaderna! -
fan, jag skulle gjort ett bättre jobb med en glaskula.
Snart skall väll dom svinen ha mer cash för att bli bättre på prognoser. Som en tv-avgift ungefär, fast en väderavgift då. -
Båtwebben plus ÄR en betalsajt från smhi och har 90% rätt i prognoserna! Så vi är redan där!
-
Svar till:
Båtwebben plus ÄR en betalsajt från smhi och har 90% rätt i prognoserna! Så vi är redan där!
[/ QUOTE ]
SMHI har i så fall ett udda sätt att marknadsföra sig på: Distribuera gratis ”desinformation” i hopp om att man ska betala för deras korrekta prognoser? Me not buying…
-
frågar jag hellre min farmor som läser moln än att betala för en prognos! hon har ju lätt mer rätt än smhi:s vanliga iaf..
-
vaffan detta hör inte hemma här ändå. det dom snackar är ändå bara sol och moln… alla vet hur svårt det är att förutspå vind mer än en dag framåt, SMMHI brukar oftast (som de flesta stämma) en dag framöver
-
Vaddå, är det nån som sagt att det ska börja blåsa eller?
/Danne
Logga in för att svara.