Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SMHI utlovar kuling

• SMHI utlovar kuling

Publicerad av steffo på 12 juni, 2003 vid 14:42

Fetkuling utlovad av SMHI fredag förmiddag.

3. Sandhamn-Landsort:
    Torsdag kväll: Väst, 6-9 m/s. God sikt..
    Sannolikhet 10 m/s*: 30%
    Natten till Fredag: Mellan väst och sydväst, 10-13 m/s. Måttlig sikt i regn eller skurar..
    Sannolikhet 10 m/s*: 80%
    Fredag förmiddag: Sydväst vridande till nordväst, 12-15 m/s. Måttlig sikt i regn eller skurar..
    Sannolikhet 10 m/s*: 100%
    Fredag eftermiddag: Nordväst, 12-15 m/s avtagande. Måttlig sikt i regn eller skurar..
    Sannolikhet 10 m/s*: 70%

Någon som tror på den? Själv är jag lite skeptisk.

anonym-anvandare svarade 21 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • calle_kuling

Medlem
    12 juni, 2003 vid 14:48

Det är nog en bra idé att vara skeptisk. Kolla på båtvädret plus hur vinden rör sig, verkar kunna komma och försvinna väldigt fort..

Jag ska försöka kliva upp tidigt imorrn å köra här i Visby, ser lovande ut men det kan dö väldigt fort också!

• dude

Medlem
    12 juni, 2003 vid 15:21

Jag skulle säga att är det någonting så är det ute på havet där bl a SMHI:s prognos gäller. /N

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    12 juni, 2003 vid 16:07

Som optimist som jag är wink.gif så kommer det blåsa pung! förhoppningsvis, skall ta o dra upp mig själv tidigt imorgon..får väll c, idag var det en toppen dag iallafall, solen gasade för fullt o vinden höll sig bättre en vad mitt 6.0 ville ha..Det va en grym dag varrefall cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    13 juni, 2003 vid 09:56

blåser det i stocholm i dag,,o vart

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SMHI utlovar kuling

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.