Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SMHI’s trovärdighet?

• voodoo

Medlem
    7 augusti, 2001 vid 07:23

ang Pehrs inlägg och över 10 msek så observera mitt inlägg under (att jag körde 5.9 med fullt tryck) och vi seglar båda i Västerås !!

“If you never get hurt, you’re just not radical enough”

• anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2001 vid 09:26

En rapport funkar sällan. I Sth kan man höra Arlanda ca 9.02 (direkt eft nyheterna, inte lördagar), jfr sen med halo och ev har du numret till närmaste nerlagda fyrplats, kan ha fått en automatisk tfnsvar med vindarna. Bäst att fixa en kontakt som bor vid vattnet. Lotsen i området?? (orkar de med vindrapporter, kanske tooooo much!!)

• pher

Medlem
    7 augusti, 2001 vid 10:45

Du må vara hur tveksam som helst.
    Och nån vindmätare hade jag inte med mig ut på vattnet nej. Surfar hellre än mäter vinden för din skull. (konstigt att man aldrig får dessa uttanden i verkligheten)
    \Pher

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SMHI’s trovärdighet?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.