Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Smygbilder på grannens nya Tjej!
-
Smygbilder på grannens nya Tjej!
Publicerad av tsurf på 16 mars, 2006 vid 19:16Har spanat in Nya Tjejen! Ska gå över till grannen och fråga om man får provåka lite!
niklas_s svarade 18 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Lars_K wrote:Är det en sånndär snowräser eller?
Nej! Det är ju Bettan! -
Oregistrerad
Gäst17 mars, 2006 vid 12:48JohanC wrote:Var skruvar man fast medarna???😉
Är det så här Bettan ser ut??? -
Oregistrerad
Gäst17 mars, 2006 vid 21:51Hur skall ni fa plats i saengen ihop, hon e ju inte sa tajt sa att saga. Nae, sjaelv gillar jag inte fetisar….
/F
-
Fat chicks need love too… but they have to pay:P haha så vi får hoppas hon ger lite njutning på vattnet:P
-
Oregistrerad
Gäst19 mars, 2006 vid 18:44Herodude wrote:Fat chicks need love too… but they have to pay:P haha så vi får hoppas hon ger lite njutning på vattnet:P
Tänk dig jag och Bettan en het Sommardag å lite sjöbris! Faan va skönt och kliva på och åka duktigt…. -
haha ja ligga och guppa med den damen…:D:P
men jag måste nog säga att jag inte kan tro att det klår full patte i 4,7:an och lite vågor:P
-
Oregistrerad
Gäst21 mars, 2006 vid 08:06Herodude wrote:haha ja ligga och guppa med den damen…:D:Pmen jag måste nog säga att jag inte kan tro att det klår full patte i 4,7:an och lite vågor:P
Det ryktas att bettan har en liten smärt dotter! Ska kolla om hon gillar full patte i 4,7:an? -
åhhhh helvete gubbar! varifrån kom alla fruktansvärda höhö-skämt? sjukt vad jag mår dåligt nu asså. och är det verkligen bara jag som ser att det är en BRÄDA och inte en tjej?
skärpning nu, ut o segla med er!
-
Oregistrerad
Gäst29 mars, 2006 vid 14:10Ian wrote:åhhhh helvete gubbar! varifrån kom alla fruktansvärda höhö-skämt? sjukt vad jag mår dåligt nu asså. och är det verkligen bara jag som ser att det är en BRÄDA och inte en tjej?skärpning nu, ut o segla med er!
Tagga ner lill Pojken! Fortsätt att studera och lägg ner knarkaffärer. Bror Duktig. Bettan har ju kvinnliga former. Ska fråga chans på Bettan! -
får hålla me ian där asså. ja tycker ändå de mesta e roligt men dehär e lite väl mycke humor-trakaseri asså.
Logga in för att svara.