Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Smygbilder på grannens nya Tjej!

• lars_k

Medlem
    16 mars, 2006 vid 19:19

Är det en sånndär snowräser eller?

• tsurf

Medlem
    16 mars, 2006 vid 19:26
    Lars_K wrote:
    Är det en sånndär snowräser eller?
    Nej! Det är ju Bettan!
  • johanc

Medlem
    17 mars, 2006 vid 10:33

Var skruvar man fast medarna???

😉

• Oregistrerad

Gäst
    17 mars, 2006 vid 12:48
    JohanC wrote:
    Var skruvar man fast medarna???

😉
    Är det så här Bettan ser ut???

• Oregistrerad

Gäst
    17 mars, 2006 vid 21:51

Hur skall ni fa plats i saengen ihop, hon e ju inte sa tajt sa att saga. Nae, sjaelv gillar jag inte fetisar….

/F

• surf_matz

Medlem
    18 mars, 2006 vid 16:01

Ahhh, en sådan där fin exotisk brud!!!

Shysta kurvor!

• herodude

Medlem
    18 mars, 2006 vid 16:51

Fat chicks need love too… but they have to pay:P haha så vi får hoppas hon ger lite njutning på vattnet:P

• Oregistrerad

Gäst
    19 mars, 2006 vid 18:44
    Herodude wrote:
    Fat chicks need love too… but they have to pay:P haha så vi får hoppas hon ger lite njutning på vattnet:P
    Tänk dig jag och Bettan en het Sommardag å lite sjöbris! Faan va skönt och kliva på och åka duktigt….
  • herodude

Medlem
    20 mars, 2006 vid 01:36

haha ja ligga och guppa med den damen…:D:P

men jag måste nog säga att jag inte kan tro att det klår full patte i 4,7:an och lite vågor:P

• Oregistrerad

Gäst
    21 mars, 2006 vid 08:06
    Herodude wrote:
    haha ja ligga och guppa med den damen…:D:P

men jag måste nog säga att jag inte kan tro att det klår full patte i 4,7:an och lite vågor:P
    Det ryktas att bettan har en liten smärt dotter! Ska kolla om hon gillar full patte i 4,7:an?

• enlight

Medlem
    28 mars, 2006 vid 11:40

FET!:wink:

• ian

Medlem
    28 mars, 2006 vid 14:55

åhhhh helvete gubbar! varifrån kom alla fruktansvärda höhö-skämt? sjukt vad jag mår dåligt nu asså. och är det verkligen bara jag som ser att det är en BRÄDA och inte en tjej?

skärpning nu, ut o segla med er!

• Oregistrerad

Gäst
    29 mars, 2006 vid 14:10
    Ian wrote:
    åhhhh helvete gubbar! varifrån kom alla fruktansvärda höhö-skämt? sjukt vad jag mår dåligt nu asså. och är det verkligen bara jag som ser att det är en BRÄDA och inte en tjej?

skärpning nu, ut o segla med er!
    Tagga ner lill Pojken! Fortsätt att studera och lägg ner knarkaffärer. Bror Duktig. Bettan har ju kvinnliga former. Ska fråga chans på Bettan!

• niklas_s

Medlem
    29 mars, 2006 vid 15:17

får hålla me ian där asså. ja tycker ändå de mesta e roligt men dehär e lite väl mycke humor-trakaseri asså.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Smygbilder på grannens nya Tjej!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.