• Smygreklam

Posted by surfman-gbg on 4 april, 2000 at 19:53

Goddag alla Konfen Hackers.
    Självklart är merparten av “Köp produkten hos Surfman GBG” inläggen skrivna av oss men dock inte ALLA.
    Detta beror på ren lathet att inte skriva in lösenorden vilket tom. kungen av konfen “dr Masse” gjorde i sitt senaste inlägg.
    Ska försöka att bättre oss och sätta ut username i fortsättningen.
    Och för er som inte vet så säljer vi:
    STARBOARD- Helt suveräna brädor!! Till bra pris.
    GAASTRA-Vinner dom mesta tester just nu. Barry Spanier, säger allt.
    PRO-LIMIT-Grymma tillbehör, har ALLT!!
    + en massa andra prylar, hör av er för info.
    Snart kommer vår uppdaterade hemsida:
    http://surf.to/surfman

Mvh:
    Surfman GBG en del av Sverige

dr-masse replied 24 years, 8 months ago 2 Members · 1 Reply
  • 1 Reply
  • dr-masse

Member
    5 april, 2000 at 06:57

Titeln “Kungen av konfen” ju i och för sig GRYMT smickrande (även om “Kungen på vattnet” hade varit trevligare, men det är väl Robbys domän). Skälet till att jag inte loggade in är enkelt (som kung måste man ju försvara sina puckade beslut 😉 – jag jobbade från en annan dator. Och när jag försökte logga in gillade inte konfen min kaka. Och när jag försökte få ett nytt lösenord så sa konfen att “med den där kakan kan du inte få mäjl till den adress du uppgivit för den tillhör en annan kaka, så det så!”. Så då blev det ingen inloggning.

Det är vid sådana här tillfällen jag är glad över att vara i IT-cirkusen. Det kommer alltid att finnas jobb…

Surfa På!

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

You must be logged in to create new discussions.