Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Snäääälla…Plug’n Play på DC..

• Snäääälla…Plug’n Play på DC..

Publicerad av anonym-anvandare på 3 januari, 2004 vid 19:32

…pliiiis…någon snäll människa kan väl rippa ner den och tala om på vilken hub den ligger…
    smile.gifSnålis (som dock har köpt en hel drös filmer på vhs…)

solbrillekrille svarade 21 år, 1 månad sedan 9 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • koa

Medlem
    3 januari, 2004 vid 21:19

Köp den så kanske det kommer fler bra filmer i framtiden.

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    3 januari, 2004 vid 21:25

Håller på Anonyms ide!!! cool.gif

Filmer kommer det göras endå, bara för att några ”snåla” surfgubbar gör upp en deal för att kunna lägga lite extra pengar på mer vesentliga saker som en FENA..hehe, slutas det inte tillverkas filmer från V-SURF världen bortom vårat kyliga o nu snötäckta Sverige.

Om jag kommer över filmen eller rent av handlar mähäät som jag funderar starkt på, för jag e så jävla surfsugen just nu..o då skulle en ny SURFRULLE sitta fint.

Så lovar jag att försöka firra upp den på DC!!!!!!!

• herodude

Medlem
    3 januari, 2004 vid 21:30

he he jag har den faktist å jag rippade den i förrgår..
    men tyvärr så har ja modem så de e nog inte ens att tänka på dc. hmm men jag har jue den på lappisen som jag använder i skolan.. så om ni har msn lr nåt kan jag säga till… när den e nästan 4gig alltså de e dvd rip inte komprimerad lr nåt….

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    3 januari, 2004 vid 21:56

Matta fakk..
    You are the man!!!!!!!!!!!!!!!!

Skall du o jag göra en deal el?

Adda mig på MSN om du nu har det: jonjon1984@hotmail.com

Många feta o glada surfhello till dig!!!! cool.gif

• herodude

Medlem
    3 januari, 2004 vid 22:33

ah viiist hmm aah börjar fan skolan på tors. lr nåt.. ja addar dig nu iaf.. wink.gif

• fenan

Medlem
    4 januari, 2004 vid 12:39

sitter ingen på massa w-surf(surf)rullar? jag har några stycken surfrullar. däremot så är w-surfrullarna svårare att få tag på. sitter på metal.no-ip.info på dc [Appendix]fenan va namnen. vart sitter ni andra olagliga pojkar?

• anonym-anvandare

Medlem
    4 januari, 2004 vid 12:56

Olaglig…vadå!? Try before you buy… Jag har sett för många totalkassa wsurffilmer (för mycket skitsnack/idoldyrkan/rövslickeri) för att köpa grisen i säcken. Jag har (köpt) RIP, Moving Target, Fast Forward, Tricks of the trade på VHS och har kopierat en del annat som mest är tröttsamt att se. Jag kan gärna köpa men vill se lite innan… eljest så sitter jag på maximum10mbit.dyndns.org

• fenan

Medlem
    4 januari, 2004 vid 13:14

du sitter ingen stans där folk som inte e lyckligtlottade med 10mibt kan komma in :P?

• anonym-anvandare

Medlem
    4 januari, 2004 vid 21:37

nja…om jag kan få tag på plug’n play så får jag göra mig omaket att gå in på någon annan seghubb…

• eriksson

Medlem
    7 januari, 2004 vid 18:31

Varför inte bara bara lägga upp den FTP:n? smile.gif

• frippe75

Medlem
    9 januari, 2004 vid 13:23

För er snåljåpar som inte har råd att betala kan jag meddela att filmen är GRYM. Blir ni missnöjda kan ni skicka filmen till mig så får ni pengarna tillbaka.

Kör ni A-kassa och vinter på Maui också???

Tja… I praktiken betalar jag även för detta… hoppas ni trivs i solen 🙂

• eriksson

Medlem
    9 januari, 2004 vid 14:38

Jag kommer troligen att köpa den orginal. Men de känns som att man skulle vilja se den först, så man inte blir besviken.

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    9 januari, 2004 vid 14:42

ja skall då fan inte köpa den! wink.gif

jag skall firra den bränd..sådeså..hehe cool.gif

• kommittillinsikt

Medlem
    9 januari, 2004 vid 15:36

Du på DC Max, har du fått tag i plug’n play ?

[BBB]Satori

• zehlertz

Medlem
    9 januari, 2004 vid 22:54

Kop den!… eller se till att se den iallafall.

Det ar den absolut fetaste Surfrulle jag sett… den rockar ruskigt fett…dom e totalt sjuka…allihop x3.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Snäääälla…Plug’n Play på DC..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.