Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › SNABB FRÅGA SNABBT SVAR!
-
Har du fått bilderna av Littel Linus… Han är ju nere i Skånaland , vi hoppade högt med hans Ocean Rodeo 9,0… Hur som helst använd bilderna om du vill men glöm ej skriva fotograf,åkare…
Ha det Sam
http://www.kiteflame.just.nu -
måste ju säga att man får mest gjort nere i kallinge(F17)
!
ytbärgare, klart den bästa tjänsten ever! tråkigt att det är sista grabbarna som får chansen nu!
Lundström kull 02/2 -
Svar till:
F10 är nerlaggt
[/ QUOTE ]
Det är ju därför du ska söka dit… så slipper du kanske?
Vem fan vill kriga? peace love and kite ; )
-
e helt inne på ditt spår pan.. om alla skyllde på gräsalergi eller tå värk o sket i lumpen skulle vi inte ha några krig.. peace..
//Jake
http://www.kitepower.se
Team Rööhööl -
Tycker du ska gå på att bli båtchef inom Amfibie. Då får du vara ute och åka hela tiden och kommer att ha en del tid mellan transporter då det bara är att rigga
-
Vill du surfa så skall du söka utbildningsreserven. Lättast för att komma ur på min tid iallafall. Frisedel var då stört omöjligt.
-
Jag vet inte men jag tror i alla fall inte man behöver göra lumpen idag.
Det skulle ju innebära att du kan göra som du vill, eller? -
Fattar inte riktigt grejen, om du vill surfa ska du väl faan inte göra lumpen! Surfa istället!
PEACE
/David -
Jag mönstra nyligen och ska till A9 i Kristinehamn. Nån som vet om det går att Kita där?
-
Kommer troligen att bli Amfibieplutonsbefäl, ska faktistk söka som båtchef.
Men har även funderat på Kustjägare. Ska nog in på extramönstringen och i alla fall testa.
Men just nu så lutar det åt båtchef.
fick i alla fall 7 på alla test, och var frisk i skallen.. 😛 -
ggrattis till 15måndaer utan surf virre!
näääää, de där ordnar sig du ska väle va i skåne så du kan surfa på helgeerna, så kommer jag å häslar oå också -
Jo..
Surfa på helgerna..
Men fatta om man kunde köra wakeboard efter en stridsbåt 90
fatta vågorna den jäkeln piskar upp.. *hehe* -
ähfan feta sbåta det är du läöra ju kunna båtlauncha om du får för bestättningaen!
Logga in för att svara.