Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Snabbaste Kombon tänk vad man vet lite!!

• tobhed

Medlem
    12 oktober, 2009 vid 10:14

Ja, det är ju fantastiskt vilken twist man kan få till baserat på vad som står under länken http://www.select-hydrofoils.com/en/gps
    Om du vill hänga på trenden så kan du annars säga att du är 25:e snabbast i världen Micke 😉

• getwet

Medlem
    12 oktober, 2009 vid 15:35

Ja djävlar, jag är 42a i världen på select fena!!!!

Lite nördvarning på den siten va?

• rasmus_w

Medlem
    12 oktober, 2009 vid 15:38

Det är bara början. Snart kommer Da Kine lägga upp en tabell över vem som är snabbast i världen med Cold Water Mitts.

• andersbq

Medlem
    12 oktober, 2009 vid 16:47
    getwet;582884 wrote:

Det är nog tyvärr inte riktigt sant, rankingen visar bara dem som har sina PB med Selectfenor, men många har åkt fort med en selectfena men ännu snabbare med någon annan. T ex Peter de Wit med 44,24 knop med Select (vilket iofs är snabbt) men har ett PB på 44,85, och han är inte med på Selects lista…

PS Om man hade påstått nåt sånt som denna tråden börjar med i bilvärlden så hade det blivit marknadsdomstolen direkt… (ska själv snart dit :mad:)

• getwet

Medlem
    13 oktober, 2009 vid 16:01

Och du ska vara min teammate och dissa så där……..:wink:

• andersbq

Medlem
    13 oktober, 2009 vid 17:21

När du körde Exocet/Select så kanske det var lite tradition att förvrida fakta?
    Men nu när du kör Naish-brädor så är det bara sanningen som gäller. Du vet man var ju ordningsman i skolan 😉

• benke-2

Medlem
    13 oktober, 2009 vid 18:02

“Warp SL och SELECTS slalom/speedfenor är just nu snabbast i hela världen”???
    Eftersom: Ian Rickards kom 3a (på dagsrankingen) i West Kirby med 42,3 knop med en Fanatic Falcon!! ?? (ordbajsa loss totalt)
    Känns tveksamt om Exoceten ens är topp 20 i år.

• andersbq

Medlem
    13 oktober, 2009 vid 18:19

Benke, det är värre än så. (Ians Falcon-repa kom till efteråt) Det som åsyftas var nog Roger van Tongerens 41,96, vilket var den 15:e bästa på dagsrankingen vid The Brace. Sug på den du!

• tbsurf

Medlem
    14 oktober, 2009 vid 05:45

är det nåt fel på länken som MickeÖ postat? jag kan inte öppna den…
    vill se ju 🙂

• glader

Medlem
    14 oktober, 2009 vid 06:31

Tror att någon insåg att den inte gav så bra uppmärksamhet …

• marden

Medlem
    14 oktober, 2009 vid 18:48
    getwet;582884 wrote:

Lite nördvarning på den siten va?

ha jag klår dig, jag är ju 41:a i världen 🙂
    http://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=brandrankings&BrandID=189&Year=-&Gender=0&SpeedType=0

fast sen såg jag ju att du har klättrat till top20 🙁
    på min bräda dessutom!

• getwet

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 12:24

Där fick du fikon!

• jester

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 12:53

Äh.. Ni har ju bägge era tider med fel GPS… 😀 Jag ligger ju 34:a med riktig… 😛

• marden

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 14:16

njaaa…
    ska man va riktigt noga och mäta med en märkes gps så ligger du ingentligen också 41 i världen 🙂
    http://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=brandrankings&BrandID=189&Year=-&Gender=0&SpeedType=1
    ska nog hitta en lista jag leder snart

• benke-2

Medlem
    16 oktober, 2009 vid 00:04

Fast det bästa är ju att lägga lite Chiliconcarne skitar när man seglar om Exoet-Stenis (mfl) på Select fenor år 2009.
    http://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=forum&forum=2&val=15136

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Snabbaste Kombon tänk vad man vet lite!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.