Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Snabbfix av segel i Stockholm?

• Snabbfix av segel i Stockholm?

Posted by jaz on 11 september, 2020 at 02:02

Var kan man snabbt fixa en liten reva i mitt Hot Sails segel i Sth?

pg23 replied 4 years, 3 months ago 4 Members · 4 Replies
  • 4 Replies
  • raggarn

Member
    11 september, 2020 at 16:32

Var kan man snabbt fixa en liten reva i mitt Hot Sails segel i Sth?

hos varje bygghandel med självaktning som säljer genomskinlig Gorilla-tape eller Classe O eller Surfshop …sitter som berget
    ….om du mot förmodan inte hittar nån segel-lagare

• aronh

Member
    11 september, 2020 at 22:11

Snabbfixa som i att låta någon laga det? För några år sen lämnade jag in ett segel hos Björns segelvård (https://www.facebook.com/BjornsSegelvard/) på söder. Vet inte om de lagar vindsurfingsegel längre. Annars så har ju Surfspot ett sammarbete med NorthSails. https://www.surfspot.se/news/lagning/

• jaz

Member
    11 september, 2020 at 23:36

Tack för tipsen! Jag provar bägge alternativen…

• pg23

Member
    11 september, 2020 at 23:41

uk-sails I länna, kan du kolla med också.

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Snabbfix av segel i Stockholm?

You must be logged in to create new discussions.