Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Snacka eller surfa?

• anonym-anvandare

Medlem
    9 oktober, 2000 vid 14:18

Vadå ”timmarna på vattnet som räknas”? Det är väl snarare vad man gör på vattnet?

Eller säger du såhär om t ex sex: ”Det är timmarna i sängen som räknas” och sedan spelar det ingen roll att man bara ligger och fiser och läser tidningen?

Och till chefen: ” Jag har inte gjort något den här veckan ,men det är ju timmarna på jobbet som räknas”
    Eller??

• anonym-anvandare

Medlem
    9 oktober, 2000 vid 16:04

Snackar bare skit Bodjävlahisattvan

• dr_diss

Medlem
    9 oktober, 2000 vid 19:01

även om jag gärna snackar när det ska snackas, men tamejfaan så surfar jag om det vankas surf.

Er tillgivne vän i nöden
    Dr.Diss

• anonym-anvandare

Medlem
    9 oktober, 2000 vid 20:43

Han Bodilsattvan verkar vara ett jävla rövhål

• bodhisattvan

Medlem
    10 oktober, 2000 vid 04:45

Tack för stödet men någon nöd vet jag inte om det är!

Jag gjorde ju bara som den där Fredrik F Bengtsson sa, skapa en debatt där det blir lite munhugg.
    Om jag får säga det själv så tycker jag att jag lyckades ganska bra …eller hur..?
    Vi hörs

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2000 vid 10:21

Jag surfar för att ja tycker att det e kul!

Dom som vill rejsa får la göra det! Har ni väldigt dålig social kompetens eller va fan e det frågan om! Ja menar om ni inte tycker om varandra måste ni la inte surfa på samma ställe eller…Rejsarna borde väl inte gilla dina vågor ändå eller??

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Snacka eller surfa?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.